Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
k_m schreef:@weidebloem, dat bedoel ik ook inderdaad! De handelaar is hier de slechte als hij effectief op de hoogte was. Niet de ts of de vader. En zo is ook de handelaar verantwoordelijk voor dit paard! Ik vind niet dat je hun verantwoordelijk kunt achten hiervoor, of verwachten dat ze grote kosten gaan maken aan een paard wat door een ander als gezond verkocht is. Dingen zeggen als dat elk paard zo gaat eindigen bij hun?? Echt grof.. Ze zullen hun les wel geleerd hebben..
k_m schreef:De handelaar is hier de slechte als hij effectief op de hoogte was. Niet de ts of de vader.
k_m schreef:Ik vind niet dat je hun verantwoordelijk kunt achten hiervoor,
k_m schreef:Dingen zeggen als dat elk paard zo gaat eindigen bij hun??
Marie_Anne schreef:xxCYNNxx schreef:Zo zal het ongetwijfeld gaan ja....en dat arme paard is degene die de prijs betaalt met een heleboel pijn om uiteindelijk na een tijdje bij de slager te eindigen.
Nee, super actie dit...paard toch gewoon terug brengen ipv zelf naar de kliniek te gaan....hopelijk komt er geen paard weer, want die eindigt net zo
Wat denk je nou te bereiken met dit irritante gedram tegen een meisje van 15 dat afhankelijk is van haar ouders?
Veraaaaah schreef:Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd wat de DA kan vinden.
Voor TS vind ik het wel heel sneu. Op je 15e ben je afhankelijk van je ouders en als die er geen geld in willen stoppen houdt het helaas op.
Kmbly schreef:Wij gaan zelf ook nog de DA spreken.
Ook heb ik echt slechte nachten en lig ik mijzelf in slaap te huilen, haar lege stal zien voelt echt niet fijn en vooral de vragen van mensen van waar ze is.
Morgen gaan we kijken of we langs kunnen komen. Ik zit zelfs al na te denken om de sport op te geven voor dr, maar dat vindt ik een enorm moeilijke keuze.
Ook heb ik echt slechte nachten en lig ik mijzelf in slaap te huilen, haar lege stal zien voelt echt niet fijn en vooral de vragen van mensen van waar ze is.
Morgen gaan we kijken of we langs kunnen komen. Ik zit zelfs al na te denken om de sport op te geven voor dr, maar dat vindt ik een enorm moeilijke keuze.
Kymalin schreef:Kmbly schreef:Wij gaan zelf ook nog de DA spreken.
Misschien hoef je de sport helemaal niet op te geven maar moet dat voor nu even in de ijskast.
Eerst afwachten wat de dierenarts vindt. Het kan maar zo zijn dat er geen blijvende schade is.
Als dat zo is dan kan ze misschien met rust, behandelen en eventueel medicatie weer herstellen. Mocht dat zo zijn dan moet je je wel een paar dingen realiseren.
1. Je moet een andere instructrice/instructeur zoeken
2. Je moet een andere pensionstal zoeken waar ze meer kennis en kunde hebben en waar ze meer naar buiten kan
3. Je moet echt het behandelplan volgen en er zeker niet te snel weer op stappen.
Ik denk dat wanneer het blijkt dat ze niet meer kan herstellen en jullie toch besluiten om een ander paard te kopen je sowieso punt 1 en 2 moet doorvoeren want dit wil je niet nog een keer meemaken.
Sterkte en hopelijk komt het goed.
Kymalin schreef:Kmbly schreef:Wij gaan zelf ook nog de DA spreken.
Misschien hoef je de sport helemaal niet op te geven maar moet dat voor nu even in de ijskast.
Eerst afwachten wat de dierenarts vindt. Het kan maar zo zijn dat er geen blijvende schade is.
Als dat zo is dan kan ze misschien met rust, behandelen en eventueel medicatie weer herstellen. Mocht dat zo zijn dan moet je je wel een paar dingen realiseren.
1. Je moet een andere instructrice/instructeur zoeken
2. Je moet een andere pensionstal zoeken waar ze meer kennis en kunde hebben en waar ze meer naar buiten kan
3. Je moet echt het behandelplan volgen en er zeker niet te snel weer op stappen.
Ik denk dat wanneer het blijkt dat ze niet meer kan herstellen en jullie toch besluiten om een ander paard te kopen je sowieso punt 1 en 2 moet doorvoeren want dit wil je niet nog een keer meemaken.
Sterkte en hopelijk komt het goed.
Rizette schreef:Marie_Anne schreef:
Wat denk je nou te bereiken met dit irritante gedram tegen een meisje van 15 dat afhankelijk is van haar ouders?
Als er niet meer van die irritante drammers waren , ***knip***.
Rizette schreef:Als er niet meer van die irritante drammers waren , waren er nog veel meer mensen die wel een smoes hebben waarom ze hun paard niet behandelen en aan het lot overlaten omdat ze het geld er niet voor over hebben.