Siobhaun: Thanks! En euh, die praktijk komt voor ons nog wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Natuurlijk een tijdje niet gereden omdat de baby geboren is en toen ze weer opstapte ging het helemaal niet paard aan de kletter en bokken dus beetje geschrokken. Gisteren ben ik naar haar toe gegaan (het is een dik uur rijden dus had niet eerder tijd) We hebben samen haar merrie gedaan en het was super paard ging heerlijk en vriendinnetje heeft er weer vertrouwen in 
Julia is 10 en heeft 2 puppy's ik zag haar de buitenbak ik lopen waar overigens ook hindernissen staan ik dacht goeie oefening heb even aan Julia gevraagd of de hondjes aan de riem waren en heb toen nog even in de buitenbak tussen de hindernissen en spelende hondjes gereden trots op Mac 

Nu ben ik blij dat mijn zus mij een beetje gedwongen heeft, ze zei dan: allé gaat er toch eens op, je zal dan blij zijn als je op haar gezeten/gereden hebt. Ik heb het mij zeker niet beklaagt dat ik heb geluisterd. Tot nu toe ben ik niet meer gevallen. 
SuperLiesje schreef:Spannend zeg RM94, maar het komt vast goed!!!
MissCharlie, je moet het inderdaad absoluut niet zien als falen!! En super dat je ook alweer een goede ervaring gehad hebt
Ik heb vanavond weer les, voor t eerst een uur samen met nog 2 andere meiden.. SPANNEND

begin er langzaamaan weer plezier in te krijgen!
Thuis is hij echt in vorm dus ik hoop zo dat het zondag ook goed gaat. Vanavond moet ik lesgeven maar ik ga vrijdag nog proberen om naar de andere bak te gaan alleen wordt er hier dan weer slecht weer voorspeld 
heel veel plezier
Ik vind het paard wat ik rij al te groot
En die is 1.68.. Hoewel het wel langzaam beter wordt nu ik er wat vaker opgezeten heb
maar niet alles voor niets hoor Mac is super in vorm dus dat is wel heerlijk lekker een andere wedstrijd opgeven. En ben vandaag ook begonnen met een serieus dieet de kilo's die er dit jaar door alle ellende aangekomen zijn moeten er echt af dus kom maar op 
Dan is al het trainen iig niet voor niets
en het regent hier al af en aan de hele dag hoop dat het vanavond droog blijft
SuperLiesje schreef:oplossing staat niet voor niks tussen haakjesDe oplossing ligt denk ik altijd bij jezelf, maar misschien zijn er wel bokkers met tips en ideeen waardoor je tot die oplossing kunt komen