Ik hoop dat je er wat aan hebt
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vicky_88 schreef:dus als ik het begrijp, gaat ie dan OF verruimen OF hij gaat verzamelen, dat wisselt?
verruimen: hij voelt de spannig en gaat daardoor dus verruimen
verzamelen: hij voelt de teugeldruk, de ophouding en hij gaat verzamelen
Shauni_Itica schreef:Ik heb een lievelingspony op de manege, zij heet No-limit. Alleen ze kan goed aan de teugel alleen heeft een korte hals ervoor. Maar soms krijg ik haar aan de teugel met gespannen zitten, maar mijn vriendinnen gaan mij nu helpen met leren ontspannen te zijn. Maar hebben er misschien mensen tips hoe ik haar aan de teugel zou kunnen krijgen? Want dat krijg je alleen maar bij haar door een beetje te zagen of veel druk te zetten, en zo wil ik haar liever niet aan de teugel krijgen!
Dus iemand nog tips?
WildWings schreef:Shauni_Itica schreef:Ik heb een lievelingspony op de manege, zij heet No-limit. Alleen ze kan goed aan de teugel alleen heeft een korte hals ervoor. Maar soms krijg ik haar aan de teugel met gespannen zitten, maar mijn vriendinnen gaan mij nu helpen met leren ontspannen te zijn. Maar hebben er misschien mensen tips hoe ik haar aan de teugel zou kunnen krijgen? Want dat krijg je alleen maar bij haar door een beetje te zagen of veel druk te zetten, en zo wil ik haar liever niet aan de teugel krijgen!
Dus iemand nog tips?
Leer ajb wat nageeflijkheid is, want GEEN ENKEL paard krijg je "aan de teugel" door te zagen. Dat is gewoon de hals buigen van ellende en waarschijnlijk op / in je handen gaan hangen. Een nageeflijk paard is heel wat anders.
Lara_Silver schreef:Vicky_88 schreef:dus als ik het begrijp, gaat ie dan OF verruimen OF hij gaat verzamelen, dat wisselt?
verruimen: hij voelt de spannig en gaat daardoor dus verruimen
verzamelen: hij voelt de teugeldruk, de ophouding en hij gaat verzamelen
Lijkt me raar.of ligt dat nu aan mij? Hoe kun je een paard nou op spanning laten verruimen?