Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fransje23 schreef:Ik gok dat de dierenarts geen goed nieuws heeft en Char daar blijft. Voor ts heeft X toevallig nog wel wat staan. Moet er nog wel wat bij betaald worden. Vriendenprijs omdat het nu zo banketstaaf gegaan is.
Char wordt gedekt, krijgt rust en wordt daarna weer verkocht als rijpaard. Of wordt niet gedekt maar ingespoten en daarna al weer verkocht.
Bovenstaande zegt mijn kristallen bol.
fransje23 schreef:Ik gok dat de dierenarts geen goed nieuws heeft en Char daar blijft. Voor ts heeft X toevallig nog wel wat staan. Moet er nog wel wat bij betaald worden. Vriendenprijs omdat het nu zo banketstaaf gegaan is.
Char wordt gedekt, krijgt rust en wordt daarna weer verkocht als rijpaard. Of wordt niet gedekt maar ingespoten en daarna al weer verkocht.
GDG schreef:fransje23 schreef:Ik gok dat de dierenarts geen goed nieuws heeft en Char daar blijft. Voor ts heeft X toevallig nog wel wat staan. Moet er nog wel wat bij betaald worden. Vriendenprijs omdat het nu zo banketstaaf gegaan is.
Mijn idee: paard blijft er sowieso, ongeacht de uitslag. Waarom zouden ze dat dier anders terug naar de handelaar brengen zonder verder onderzoek? Ze weten helemaal niets over wat het paard mankeert maar hebben er verder geen zin in dus paard is gewoon terug naar de verkoper. Product wat niet meer naar wens was teruggebracht, op naar het volgende exemplaar.
boyca schreef:stille meelezer hier.
Opvoedkundig ook zeer goed voor je dochter, ooh lukt het niet breng maar weg en ze krijgt wel een nieuwe. Bah
Mijn dochter had op haar achterste benen gestaan om te voorkomen dat dit ging gebeuren.
15 is geen kleuterleeftijd meer he!
Opvoedkundig ook zeer goed voor je dochter, ooh lukt het niet breng maar weg en ze krijgt wel een nieuwe. Bah
Mijn dochter had op haar achterste benen gestaan om te voorkomen dat dit ging gebeuren.
k_m schreef:Wat zijn jullie bot en hard tegen de TS. Ze heeft zich laten omringen met mensen die er verstand van zouden moeten hebben. Een lesgever, stal eigenaar, osteopaat, 2 dierenartsen,.... en nog moet ze luisteren naar het advies van mensen op internet?![]()
Ja banketstaaf dat het paard terug bij de handelaar staat, maar jullie geven zelf aan dat die waarschijnlijk best wist dat er iets aan de hand is met het paard. Moet jij dan als koper alle kosten gaan maken om er straks achter te komen dat ze alleen nog de weide op kan? Tuurlijk is het sneu voor het paard, maar vind het zeker zo erg voor ts. Je kan je nu wel heel verantwoordelijk gaan voelen voor dit paard, maar uiteindelijk is die verkoper degene die zijn verantwoordelijkheid moet opnemen. En dan vind ik dat jij jezelf niet in mega kosten moet gaan steken omdat iemand anders waarschijnlijk niet eerlijk is geweest..
xxCYNNxx schreef:Zo zal het ongetwijfeld gaan ja....en dat arme paard is degene die de prijs betaalt met een heleboel pijn om uiteindelijk na een tijdje bij de slager te eindigen.
Nee, super actie dit...paard toch gewoon terug brengen ipv zelf naar de kliniek te gaan....hopelijk komt er geen paard weer, want die eindigt net zo