Oh, LiVetime, dan vind je Freggle het eeeinde...... werkelijk........Tov schreef:Ha hoe herkenbaar. Maar realiseer je dit. Als je een paard hebt dat nergens van schrikt zal het ook niet zo ontvankelijk zijn voor jou, gevoelig op je reageren. Pony die ik hiervoor had was echt ultra cool, maar ik 'had' haar nooit. Tov is ook cool, maar kan zo af en toe ineens schrikken, en met vier benen tegelijk opzij springen, en dan lig ik er weer af, en moet ik weer opnieuw beginnen met vertrouwen, loslaten, ontspannen etc Super moeilijk vind ik dat, en dan denk ik, ik ga haar verkopen,ik doe het niet meer, maar dan kijkt ze me aan, en tsja, dan gaan we weer. Maar zonder een goede instructrice had ik de handdoek allang in de ring gegooid.
Zo waar........ ik zou niet zonder haar kunnen, dat meen ik ook.
Want hoe gek ze ook is, dat moment dat ze voor die vrachtwagen wegkruipt achter mij, is behalve ontzettend grappig, ook zo lief, en zo vertederend. Ik smelt voor haar, elke dag weer, met haar mooie ogen met die lange wimpers, en haar mooie benen (volgens lief is ze een steltloper, ze staat echt vrij hoog op haar benen)...... ik ben dol op dat paard. Alleen vandaag even niet 
Echt, oh ik wist niet dat een paard zo fris kon zijn, ja, oké ik wist het wel, maar het verbaast me steeds weer. Mensenkinderen...... en dat dráádje gewoonweg...... normaal stapt ze daar zo overheen, maar nee, er moest over gespróngen worden (en ik heb een dressuurzadel). En er stonden witte strepen op de weg, nou echt niet dat je dáárop gaat staan hoor...... Vegs is wel wijzer...... echt, wat een halvegare is het toch.......
Dank je, Tov, fijn compliment