Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Aqua8horse schreef:Aimee: Na al je reacties ben ik benieuwd naar jou reactie welke ruiter met zijn paard is volgens jou in het voordeel?
Als een paard dus meer ontspannen moet betekent het dat het gespannen is. Bij LDR werk je dus van spanning naar ontspanning?
Een klassieke ruiter heeft zijn paard ontspannen. Deze werkt dus van ontspanning naar inspanning.
Aqua8horse schreef:Grappige reactie Kaja..... Kan je mij uitleggen waarom ik het niet eens zou mogen of kunnen zijn met Friemel en Friemel met mij?
Sinds wanneer is een discussie genoot die het niet met je eens geen fijne discussie genoot? Jij discusieert liever met mensen die het allemaal eens zijn ..
Ik behandel veel paarden (oa. koliek) en mensen met overweldigende resultaten. Maar evengoed aardig van je dat je mij succes wenst.
Aqua8horse schreef:Nee, Aimee...nog steeds niet op de manier zoals het hier geschetst is, volgens mij.
runningkawa schreef:Ik ken ook mensen met een echte gave
maar als mensen echt kapot zijn van binnen, dus echte kapote wervels of botten
Als mensen kanker hebben
Kunnen zowel de artsen maar ook die mensen met een gave niets meer
Dan is het helaas toch zo als het is.

Aqua8horse schreef:Nee, ik snap dat niet. Ik val niemand persoonlijk aan. Ik ben het met een aantal mensen eens en wij vormen een minderheid. Daar heb ik geen moeite mee. De andere groep kennelijk wel met ons.
Ik denk dus dat je inderdaad bevooroordeeld bent
Miffie schreef:wouw, ben je nu niet erg gelukkig Aimee???
Aqua8horse schreef:Doe ik dat dan nu nog Aimee? Of haal je altijd liever oude koeien uit de sloot?