Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tulandro schreef:wat een onzin, je kan dat ook op andere manieren testen. Elk paard reageert anders, het zit ook in het karakter, en het ligt niet altijd aan waar de 'blokkade' zit.
Sosha schreef:Ik ben absoluut geen fanatiek tegenstander van de slof..... maar na het zien van dit filmpje en bijgaand commentaar overweeg ik toch om mijn mening bij te stellen.
Sorry, maar ik vind dat iemand die z'n handen niet stil houdt, zeker geen slof moet hanteren, ook niet voor 2 minuten. Daar werkt een slof echt veel te scherp voor in.
Theake schreef:Moet ik uitgaan van het slechtste van de mens dan? Sjokkemeule zit enorm in met zijn paardje, dan lijkt het me dat hij geen dingen gaat testen op manieren die niet door de beugel kunnen.
sjokkemeule schreef:Uiteraard doe ik dat niet, maar las net in een profiel dat ze elastieken gebruiken op aanraden van fysio, ik dacht dat alles met rijden op te lossen was dat hier wordt beweert ???
sjokkemeule schreef:Ik zal nu echt NIET gemeen zijn he, maar waarom raadt een FYSIO jou dan elastiek aan ??
Zo moest ik dus de slof gebruiken .....
Theake schreef:Moet ik uitgaan van het slechtste van de mens dan? Sjokkemeule zit enorm in met zijn paardje, dan lijkt het me dat hij geen dingen gaat testen op manieren die niet door de beugel kunnen.
sjokkemeule schreef:Uiteraard doe ik dat niet, maar las net in een profiel dat ze elastieken gebruiken op aanraden van fysio, ik dacht dat alles met rijden op te lossen was dat hier wordt beweert ???
Cadish schreef:Nee hoor, Sjokke geeft niks om zijn paard! Hij verkloot zijn paard klakkeloos! Daarom zit hij ook ongelofelijk over haar in, daarom gaat hij 4x per dag een kwartiertje met haar stappen omdat hij toch niks om Roos geeft. Nope, hij geeft er totaal niks om, maakt hartstikke misbruik van haar.
Fellor schreef:Please mensen, enigzins aangebrand misschien? Was even vergeten dat je op bokt alles letterlijk en overduidelijk moet zeggen. Zeg ik hier ook maar ergens iets in de richting dat sjokkemeule niks om zijn paard zou geven? Echt niet hoor, daar twijfel ik niet aan. Het enige dat ik heb gezegd is dat je niet altijd kan uitgaan van als iemand iets doet dan het dan wel gteod zal zijn, maar in dit geval kent ze diegene persoonlijk en is dat haar gegronde mening, nou prima. Maar je kan alles lezen zoals je het wil he..
Cadish schreef:Ik ken Sjokkemeule helemaal niet persoonlijkHoe kom je daar nou bij. Toevallig heb ik het in een topic gelezen!