Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Renske1987 schreef:Ben als lagere school jongen wel es met een schoolmaat op afgesloten oefenterrein geweest (Ginkelse hei / Ede) , en we hoorden de tanks wel rijden e.d. maar door de vele bomen zagen we ze niet aankomen.Je kan wel schoten horen, maar dat is dan echt op een afstand
Dus dat valt echt heel erg mee!
Maar die tanks tegenkomen is niet zo leuk, die maken zo een lawaai!
te kijken & lijkbleek....

Ik kon voldoende ontspannen om hem met een langer teugeltje te rijden en ook bij hem de ontspanning te zoeken. Zelfs een stukje gegaloppeerd, maar daar was hij wel erg fris in. Dus daarna lekker uitgedraafd en gestapt aan de lange teugel, onder begeleiding van het intimmeren van een bak-paal
Pfff, dat hebben we weer tot een goed einde weten te brengen
Somebitch schreef:Woehh het ging echt super goed!Wauw echt super! Ging beter als dat het ooit gegaan is.
Iniedergeval de topic's waar van die 'enge' verhalen instaan vermijden xOhmygosh!Dat scheel al heel veel.
Daarnaast kan je denken, het gebeurd allemaal maar hoevaak in de paardensport heb JIJ dat nu meegemaakt? De kans is dus klein dat het je overkomt.
) waar we even absoluut niet langs konden, maar zelfs toen voelde ik me niet onveilig ofzo. Het voelt zo goed om zelfs na m'n ongeluk gewoon weer met zo veel vertrouwen erop te kunnen zitten! 
xOhMyGosh schreef:Somebitch schreef:Woehh het ging echt super goed!Wauw echt super! Ging beter als dat het ooit gegaan is.
Iniedergeval de topic's waar van die 'enge' verhalen instaan vermijden xOhmygosh!Dat scheel al heel veel.
Daarnaast kan je denken, het gebeurd allemaal maar hoevaak in de paardensport heb JIJ dat nu meegemaakt? De kans is dus klein dat het je overkomt.
Ja, dat is sowieso slim om te doen denk ik, haha! Maar ongelukken in de paardensport komen wel veel vaker voor dan ongelukken met een andere sport. Doordat mijn pony dus heel raar/eng doet begin ik het vertrouwen kwijt te raken in mijn pony en word ik dus ook banger voor de paardensport in het algemeen, omdat het een dier blijft die je nooit volledig kunt vertrouwen... Maar vroeger dacht ik er nooit zo over.

!
(alleen een rondje rijden, was de 1e keer)