runningkawa schreef:Ik moet nu naar therapie, maar als ik terug kom zal ik een zoeken, want heb heb het zeker wel gezien
En nu niet met een dikke hengstenkap aankomen hè >;)
Edit: Of een steigerend paard!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
QQQQ schreef:Ja, maar die wordt niet verdoezelt.
QQQQ schreef:En nu niet met een dikke hengstenkap aankomen hè >;)
QQQQ schreef:Dat laatste is precies waar ik het net over had: Als alleen Anky zo bezig zou zijn had ik er niet veel problemen mee, maar iedereen moet het zo nodig zo proberen (en natuurlijk vind iedereen van zichzelf dat ie het wel op de juiste manier toepast).
Remember schreef:Je breekt je nek over LDR training, omdat je je paard het voordeel van de twijfel geeft (er is nu eenmaal niks bewezen) en dan kom je na die opmerking over weggedrukte ruggen met een 'Ja, maar......'![]()
![]()
QQQQ schreef:Dat topic zou magique gaan openen RK!
Vraagje: Waar komen meer paardenfysio's langs voor behandeling van o.a. de rug: Bij Anky of bij de Spaanse rijschool![]()

Anoukie schreef:Kijk uit met die aannames van jou, een beetje voorzichtiger met je uitspraken zou geen kwaad kunnen. Je scheert nu IEDEREEN over dezelfde kam, dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Toch typisch dat de meeste mensen die jij bestempelt als LDR-trekkers wel normaal kunnen discussieren en dat jij meteen die groep "LDR-trekkers" veroordeelt. Kijk je wel eens kritisch naar jezelf?
QQQQ schreef:DUS die zouden nu een minpuntje moeten krijgen als dit een wedstrijd was

MissSisa schreef:Tegenwoordig is het zo:
Hoe het paard loopt in het lichaam maakt niet ui. Zolang het maar spectaculair loopt...
Milkaatjuh schreef:Je vind jezelf toch zo goed? Jij weet alles toch beter?
Bewijs het maar eens.