jessy"]
[quote="Aimee schreef:Het paard heeft behoefte om met gevoel gereden te worden en ik kom geen gevoel te kort met LDR.
Met andere methoden wel dan? In dat geval heb je het toch over een beperking van jezelf?
[/quote]
Waar ben je nou op uit Jessy? Dat ik toegeef een beperking te hebben misschien....

Ondertussen moet dat er toch wel duidelijk staan. Ik geef heel open aan wat een beperking van mezelf is, maar dat die beperking me geen parten speelt als ik op een manier rijd die bij me past. In het hele stuk geef ik steeds weer m'n eigen beperking aan, ik draai nergens omheen. Geef alleen aan dat ik met gevoel kan (leren) te rijden, voornamelijk wanneer ik LDR rijd.
Verder ben ik van mening dat leren rijden begint bij zelfkennis. Menigeen zou eens een eerlijke spiegel voor zich moeten houden zonder om de moeilijkheden heen te draaien, met de juiste instelling kunnen veel meer mensen met gevoel leren rijden dan men denkt. Dát zou pas echt in het voordeel zijn van de paarden, in welk systeem dat dan ook zou zijn.
Voor het begrijpen van het stuk van MW verwijs ik je naar het gehele boek, zij suggereert juist dat iedereen kan leren rijden. Ook al heeft de speling van de natuur veel mensen niet van nature rijtalent meegegeven.
Voor de rest laten jullie je wel weer ontzettend kennen zeg; jullie hadden ook op een normale manier in kunnen gaan op mijn berichten, in plaats daarvan gebruiken jullie het als aanleiding om me nog even lekker de grond in te boren.

Maar dat had ik kunnen verwachten toen ik mijn zwakke punten aan jullie openbaarde en waar je niet dood aan gaat wordt je alleen maar sterker van, dus kraak maar lekker verder af hoor.