Mijn instructrice is erbij dus gaat vast wel goedkomen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mijn instructrice is erbij dus gaat vast wel goedkomen.
.
Ooit wel eens overgehouden aan een val met mijn mountainbike.. Dus dat wordt hem weer niet vandaag..
Ben benieuwd.
Ga hem eerst maar in de bak rijden want de laatste tijd is meneer nogal druk.
Is ook wel handig want heb een S-hack besteld (reed eerst met gewone hack buiten) dus dan kan ik in de bak even testen of het allemaal goed zit. 

Maar het is goed gegaan hoor. 
Enneuhh warm weer ja ik wacht er ook met smart op.
Fijn!
Eerste pasjes draf nog een beetje spannend maar ik voelde me helemaal niet onzeker ofzo. Helemaal positief dus
Emmaa_ schreef:Weer allemaal vooruitgang zie ik!Fijn!
Ik heb vrijdag ook weer voor het eerst echt "gereden". Mevrouw was wel een beetje pittig en haar gangen waren enorm wennen voor mij, dus ik voelde me echt nog een beginner. Heb de galop dus nog maar even gelaten voor wat het was, volgende keer pak ik die een keertje mee. Eigenaresse heeft haar nog even laten uitrazen in de galop en toen was het ook klaar. Voelde wel heel vertrouwdEerste pasjes draf nog een beetje spannend maar ik voelde me helemaal niet onzeker ofzo. Helemaal positief dus
maar ze is altijd onder controle.
Wauw echt super! Ging beter als dat het ooit gegaan is. 
Dat scheel al heel veel.
Daarnaast kan je denken, het gebeurd allemaal maar hoevaak in de paardensport heb JIJ dat nu meegemaakt? De kans is dus klein dat het je overkomt.