Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zooist schreef:Met accupunctuur heb ik geen goede ervaringen, maar dat komt ook omdat ik daar niet in geloof
Heerlijk om zo met je paarden aan het werk te zijn. daffodil schreef:Nou, ik kan pas echt zitten als mijn paard los is, dus ik draai de volgorde toch echt om....paard eerst en ik daarna. Alleen echt scheefhangen, ja dat moet er wel eerst uit als iemand dat doet, maar dat doe ik niet, ik ben gewoon een dramazitter...

Ik vind jouw posten echt een toegevoegde waarde voor dit topic 
Paarden in de paddocks rondom de bak waren zo gek als een deur. Ze werden binnengezet en gevoerd. Dan ben ik toch wel blij met mijn brave tinkermans. justkid schreef:Hoi welkom jumpgirl/maaike, ik hoop dat je je angst kwijt kan raken.
Ik heb ook in Gouda ooit een paar jaar paardgereden, toen was er nog geen westernmanege.
Begin je met een priveles?
dag die ik heb gehad... Zo lekker slapen en morgen nieuwe dag, nieuwe kansen.
) van me en door alle informatie word het er niet beter op. 
't zijn de leukste
whoehoe... eindelijk eens iets onthouden
hij was leuk
opletten op gelijkheid van passen,ritme , recht blijven in lijf, zelf ontspannen kunnen, niet teveel willen helpen...heel af en toe eruit en dan passage kado krijgen, daar heeft ie zoveel aanleg voor dat t op zo een moment lastiger is om m gewoon te laten draven en dat is de opdracht dan ook > gewoon draf! kortom ik was weer trots op mn 24 jarige koekie

Geweldig, dat wijffie, gewoon d'r droom achterna, vind het echt stoer, als dat kán, en dat dan ook gewoon doen
gaaf hoor.
was best leuk
Freggle was bij, die ogen stráálden gewoonweg, en galop vindt ze prachtig, aan de longe ook, dan is ze echt aan het wachten op die galop, ik vind hem aan de longe zo fijn om haar los te werken, ze komt echt heel fijn door haar lijf als ze gegaloppeerd heeft, en dat was nou met rijden ook zo, echt heel gaaf, ze wordt dan ook echt lichter, 't wijffie kan zo lekker lopen soms 

dat gaat allemaal goed en fijn, en dan: *BOK* en zo had vrouwtje een prachtige foto van een stralend blauwe lucht
je zal maar humor hebben als paard

en als ik alleen ben, geef ik mezelf les 
)
) moet ik mezelf er maar doorheen slepen denk ik, of ik meld me ziek en sleep me naar paardje... Dat ik me zo rot voel kan nl ook best komen door een griepje onder de leden. Hoop ik dan maar, anders zit ik weer behoorlijk in de knoop met mezelf. 

), alleen bij de buiging gebruik ik ze nog wel eens als hij door mijn been heen valt. Maar daar deden we gister toch niet zoveel aan. Vooral veel rechtuit en grote voltes gereden om los te rijden en toen was het klaar.

SabM schreef:In de draf bewust bezig geweest met ademen door mijn handen.
Suus zakt in de aanleuning als ik uitadem door mijn handen. Ze zoekt mijn handen dan op zeg maar. Dus blijkbaar ontspan ik dan zo in mijn handen dat suus het fijn vind die hand te volgen. Zeg ik het goed zo KT?
doe niet zo raar.
) maar ik kan goed met mijn zit inwerken maar die draf blijft lastig....... 

Mrt_ schreef:SabM schreef:In de draf bewust bezig geweest met ademen door mijn handen.
Suus zakt in de aanleuning als ik uitadem door mijn handen. Ze zoekt mijn handen dan op zeg maar. Dus blijkbaar ontspan ik dan zo in mijn handen dat suus het fijn vind die hand te volgen. Zeg ik het goed zo KT?
Deze mag je even uitleggen als je wilt.. Ademen door je handen?
Amanda, wat een grapjas is Jim