Ik tril ook niet meer op men benen voor ik opstap ok, ik ben nog zenuwachtig en oplettend maar dat is iets wat er nog wel even zal inblijven denk ik..
Wat spijtig van je paardje Nagano ..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar vond dat ik gisteren wel beter heb gereden... Morgen terug beter!! Moet gewoon
maar, gewoon volhouden! Er komt een tijd dat we allemaal met minder of geen angst op onze paardjes durven te stappen!
maandag alleen gelongeert en dat ging goed, paard was erg rustig ondanks dat ze al 2 weken stilstond. En gisteren ook eerst gelongeert en daarna eigenaar geroepen of die de longeerlijn vast wilde houden want ik vond dat ik er toch maar weer op moest stappen. En, het ging supergoed! Heb zelfs 2 rondjes gegaloppeert! Had nooit gedacht dat ik dat ging durven op dit paard maar t ging echt goed
geeft me toch weer hoop dat ik haar dus toch miss wel kan blijven rijden
Trekkers! Ik was zelf ook helemaal niet zo bang als anders. Het ging goed, met wat wegspringacties was hij echt heeeel braaf. We zijn er wel een stuk of 6 tegengekomen. Ook die langs de kant van de polderweg stonden (heel smal dus) en ik kreeg hem er gewoon langs.
Trots!

Echt geweldig!!!
MissCharlie schreef:Warning, dit is een egopost![]()
Ik ben heeeeeeeeel trots op Jimmy en op mezelf
Heeft lang geduurd voor ik uberhaupt trots op mezelf durfde te zijn en om dat toe te geven![]()
Maar zie hier, ik geef het toe! ik ben trots op mezelf!![]()
![]()
Heb vandaag een heuse echte buitenrit met Jimmy gemaakt! In mn uppie! Het was heeeuuuul spannend. Maar heb het echt heel leuk gehad ! Ook een stukkie gegaloppeerd en ook veel gedraafd, maar vooral gestapt omdat het zo warm was.
T is wel een pokke eind naar het bos hoor. Ben blij dat je tussendoor al veel berm hebt waar je kunt draven.
Ben twee keer eerder alleen de weg op geweest, maar echt maar een klein stukje. Dus ben helemaal blij dat ik nu in mijn eentje op pad heb gedurfd
dat het geen zin heeft om me zo te testen, pijn ga ik haar niet doen maar ze moet zich wel gedragen... als ik naar haar oogjes en haar gedrag keek (schuldig, sorry) was het alsof ze me begreep.

) Ik weet zeker dat je het kunt!!
Toch blijf ik het nog eng vinden.