Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dees_daan schreef:TS wil alleen maar Z rijden, is dat leuk voor t paard? nee. dat denk ik niet..
Citaat:laage neusriem halen met
een sperriempje miss helpt dat tegen die tong
of een tong lepel.?!
dees_daan schreef:TS wil alleen maar Z rijden, is dat leuk voor t paard? nee. dat denk ik niet..
Diane65 schreef:Mensen, mensen, ik kan me voorstellen dat er vraagtekens worden gesteld bij de stellingen van TS, die heb ik ook. Maar dan kijk ik naar haar profiel en dan blijkt TS een meisje te zijn..... en zegt hengsten te hebben ingereden. Ik val dan ook wel even stil hoor. Maar goed, over de draver: ik denk dat ik mee ga met de opmerkingen van andere Bokkers die zeggen dat je een stap tegelijk moet zetten. Zelfs al koop je een KWPN-er met papieren om van te dromen, dan nog is het de vraag maar of je ooit tot Z, ZZ, whatever komt, want ten eerste gaat het om de vaardigheden van de ruiter, dan om de beperkingen van het paard en vervolgens of de combinatie wel past.
Als jij je draver leuk vindt is dat het allerbelangrijkst en ook of je er leuk een eindje op weg kunt hobbelen. Toch??

TornadoLover schreef:Sorry hoor maar wat maakt hengsten dan zo speciaal?
ik ken merrie's waar je meer schrik van krijgt
dan een doorsnee hengst
& volgens mij kan een lesje dictie geen kwaad
TornadoLover schreef:hoe kan je nu deftig onderbouwde reacties geven, waar de mensen iets mee zijn.
Als je toch maar gehaast en geïrriteerd zit te typen?
Als je niet serieus overkomt,
gaan de mensen op dezelfde manier reageren
TornadoLover schreef:TS koopt een paard & wil daarmee meteen Z rijden
TS gaat eenCitaat:laage neusriem halen met
een sperriempje miss helpt dat tegen die tong
of een tong lepel.?!
hmm, ja gaat zeker helpen
Overigens verandert ze van mening (eerst gaat ze ZZ rijden en nu vraagt ze of ze dat zou kunnen?)
en dan kan ze nog niet eens normaal typen
Sorry
ik vind ook dat ze doorkan als Penny
TornadoLover schreef:hoe kan je nu deftig onderbouwde reacties geven, waar de mensen iets mee zijn.
Als je toch maar gehaast en geïrriteerd zit te typen?
Als je niet serieus overkomt,
gaan de mensen op dezelfde manier reageren
? Silly1972 schreef:oke het loopt hier niet allemaal lekker misschien, maar heb je er wat aan, wat de meeste mensen zeggen? Buiten het commentaar dan he!
Geartsje93 schreef:Silly1972 schreef:oke het loopt hier niet allemaal lekker misschien, maar heb je er wat aan, wat de meeste mensen zeggen? Buiten het commentaar dan he!
Ja aan de meesten heel erg veel!!
'K was d'r net bij d'r heb even gelongeert
en het ging heel goed En ik heb het sperriepje
Anders gedaan en nu stak ze haar tong niet uit maar
Ik weet niet hoelang dat nog duurt het is me er een!![]()
Nou ja het was vanochtent
Rian1984 schreef:Jongens... hou het even gezellig...
Ze stelt een vraag.. ik geef eerlijk antwoord...
En verwacht dan geen commentaar van een 3e persoon.
Veel plezier met je paardje en ik zou gewoon lekker gaan oefenen en wedstrijdjes rijden en je ziet vanzelf wel hoever je komt toch?
kehdra schreef:Tsjonge jonge, wat een topic weer zeg!
@ TS is er wel eens een tandarts bij je paard geweest? Ze is nog vrij jong, dus ze kan aan het wisselen zijn.
En om dan haar mond dicht te snoeren is geen oplossing, slechts symptoom bestrijding....
Over het ZZ, kijk een naar die fjord de ergens in de Z loopt! (Taco volgens mij), ik vind zoiets meer een combinatie van een mazzeltje en een sterk staaltje technisch rijden. Als jij die combinatie van toevalligheden ook tegen het lijf gelopen bent, kom je er vast wel, maar je zal er harder aan moeten werken, dan iemand met een dressurgefokte KWPN'er.