booster schreef:dan mag jij ook een keer terug lezen hij is zijn beste maatje kwijt voor een aantal maanden hij begint zo te doen als hij echt moet gaan werken.
ik zit te vast dus.....................
en ze weten het niet meer en gaan ze over spel fouten beginnen
zo gaat het altijd op bokt!!!!!
arm arm paard he zeker is ie een arm paard daarom is hij altijd zo blij om mij weer te zien iedere dag maar weer en als hij zo arm is dan zou die het wel laten weten aan mij door middel van oren in de nek etc..
onder het zadel loopt hij ook met zijn oren naar voren hoor.
als een paard ergens last van heeft doet hij dat ook niet.
Jij begint over het wel of niet hebben van diploma's, hoor. Ikke niet. Ik trek je verhaal alleen even door naar jezelf.
Is het te confronterend? Tja, ik probeer misschien om tot je door te dringen? Al doe ik dat vooral voor jouw paard.
En als je paard zo gehecht was aan die andere, moet je hem misschien de tijd gunnen daar overheen te komen. Echt hechte paardenvriendschappen kunnen heel diep gaan. Zo diep zelfs, dat sommige paarden door een rouwproces heen moeten als ze uit elkaar gehaald zijn. Wist je dat?
Je kunt het jouw paard dan zeker niet verwijten, als zijn gedrag al om die reden is..... Wat ik betwijfel, maar ja, jij laat er geen professionele hulp bij komen.
Ja hoor
, jouw paard is zo blij met jou dat jij er over denkt er een slof aan te hangen. Hij is zo blij met jou dat jij problemen met het rijden hebt. Hij wil helemaal niet, zeg je zelf. Met het communiceren samen gaat het duidelijk niet zo goed. Meis, je gaat jezelf nu erg tegen spreken.

. Breek me de bek niet open, ik ken er wel meer in het dagelijks leven.