Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Shyla25 schreef:Gefeliciteerd!! hoe heb je het nu gedaan?
Shyla25 schreef:Wat ik ook moeilijk vindt is dat mijn pony hetzelfde aan verruiming zou moeten tonen dan een paard.
Ik voldoe dus nooit![]()
Is dit per jury toch verschillend? want op de uitleg avond waar ik ben geweest waren ze er keihard over, moest ik maar een paard kopen
Acda schreef:Shyla25 schreef:Wat ik ook moeilijk vindt is dat mijn pony hetzelfde aan verruiming zou moeten tonen dan een paard.
Ik voldoe dus nooit![]()
Is dit per jury toch verschillend? want op de uitleg avond waar ik ben geweest waren ze er keihard over, moest ik maar een paard kopen
Over jury gesproken
Ik weet niet of ik nu van onderwerp ga veranderen, maar wat ik zelf eigenlijk heel krom vind van die jury's, is dat ze bij de middendraf altijd zeggen moet meer verruimen, te weinig, meer strekken, noem maar op. Terwijl het middendraf is. Dat is dus eigenlijk alleen maar een beetje versnellen. Naar mijn idee gaan dit soort oefeningen dan ook alleen maar om controle, zelfde als bij halstrekken. Pas bij de Z spreken ze van uitgestrekte draf, dan moet hij echt verruimen. Tussen middendraf en uitgestrekte draf zit dus nog een groot verschil. Daarom vind ik eigenlijk dat de jury het verkeerd beoordeeld want eigenlijk verwachten ze bij een middendraf in bewijze van een B proef ook al een uitgestrekte draf. Tenminste zo komt het bij mij over en zie ik het altijd in mijn ogen en dat vind ik erg raar maargoed. Dat moest ik even kwijt en ben ook benieuwd hoe jullie hier over denken.
ja dat vind ik ook. iemand die bij mij in de les rijdt krijgt altijd achten en negens voor middendraf terwijl het eigenlijk een gestrekte draf is... wat moet die dan laten zien bij een uitgestrekte draf![]()
maar was toch wel blij