Kendra schreef:Waarom temmen? Zóó zielig, geen geld voor een zadel of les, slof van een touwtje, oom in de gevangenis, vader in Afrika (of was het andersom), en dan ook nog temmen?
Beetje meer begrip voor de situatie dames..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kendra schreef:Waarom temmen? Zóó zielig, geen geld voor een zadel of les, slof van een touwtje, oom in de gevangenis, vader in Afrika (of was het andersom), en dan ook nog temmen?
Beetje meer begrip voor de situatie dames..
Miss_Montana schreef:Toe....?_abnormaal_ schreef:Maar. ik snap dit niet.
wat doe ik verkeerd?
jullie heel boos op mij?
als jullie mij vertellen hoe het wel moet! dan ikluisteren
ik mag niet zggn waar ik woon.
Wij zijn niet boos. We lachen je alleen maar toe, we kunnen eindelijk weer eens lachen joh
Kiim schreef:Inujojo schreef:Oh, we zijn niet boos op je hoor, denk ik, het is alleen dat je verhaal heel erg ongeloofwaardig klinkt en eigenlijk is.. en daar hebben bokkers over het algemeen een hekel aan.. dus dan maakt menig mens er grappen over.
Ik heb er absoluut geen hekel aan, vermaak me bestwel

karin84 schreef:Ja zo flauw he.. Wordt het nog getemd ook. Ik krijg net een heerlijk vrijdagmiddag gevoel!

elizevb schreef:ik weet niet of ze echt liegt, maar voor de beesjes hoop ik het wel! als je zoveel shetlanders hebt en een haflinger en nog niet eens goede verzorgspullen/rijspullen heb ik wel een beetje medelijden met die pony's! volgens mij moet jij iemand hebben die je helpt bij de verzorging van je paardjes!
Tat_jana schreef:je praat in dit topic alsof je niet normaal nederlands kan en in andere topics kan je het oppeens wel ?
Angela schreef:temt ook
En ik zie in een andere post van je:
Owja, ik rij bitloos en zadelloos.
dit omdat ik geen geld heb voor een zadel.
en bitloos omdat ik geen ijzeriets in de mond van mijn paard wil stoppen.
Heel knap dat je bit en zadelloos een slof kunt gebruiken