Na ernstige val niet meer durven galopperen!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Re: Na ernstige val niet meer durven galopperen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-08 20:55

IneV schreef:
Maakt niet uit dat je je vast hield ofzo, het belangrijkste is dat het gelukt is! Wel goed dat je het ineens zonder longe durfde.

Maar d'r zit een POWER in dat lijfje van d'r!....... allemachtig zeg!

IneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 21:00

Haha Haha! Dan zal het zeker goed gaan op het andere paardje, nog even doorbijten.. Knipoog

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-08 22:19

IneV schreef:
Haha Haha! Dan zal het zeker goed gaan op het andere paardje, nog even doorbijten.. Knipoog
Ohhhhhh, maar dat zal ik zeker doen!

Kan hier dan een slotje op, of nog open houden voor andere mensen die hetzelfde hebben ervaren?

karinsd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 10:08

Van mij een slotje heb ook gegaloppeerd jee Haha! Haha!

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 10:11

connie1964 schreef:
weet je wat ik nou zo jammer vind, dat angst gaat overheersen ipv t genieten.Ik heb eigenlijk een heel braaf paardje en ik merk dat ik heel stiekum uivluchten verzin om maar niet met m naar buiten te gaan.Ow zn hoofdstel vergeten,ach hij staat zo lekker in de wei,tjee wat regent t enz enz.In ons bakje gaat t goed maar tis eigenlijk een buitenrij-paard.Gelukkig ga ik as weekend 3 dagen met m weg lekker buitenrijden want t gekke is ook dat ik dan met een grote groep ben en dan heb ik nergens last van.Trouwens k ben dus ook 2x in 6 weken tijd snoeihard van mijn vorige paard gevallen met ziekenhuis en ambulances enz.

oei herkenbaar....ik durf ook nog steeds geen lekkere buitenrit te maken, want stel je voor dat..........................
Bakje is veilig en daar blijf ik dus tuffen. Terwijl paard het zo lekker vind buiten, iemand anders neemt em regelmatig mee naar buiten en eigenlijk is tie best braaf dan.

Briennepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 16:49

ohh neeee ik zit nu thuis met gebroken bovenarm, niet in het gips:( ook er afgevallen in galop.. vind echt klote weet ook echt nu al dat ik er moeite mee krijg, fijn om de tips te lezen:)!

Briennepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 16:51

stinkmodder??hahaha ik type met een hand nu, weet niet wat ik daarmee bedoelde!:Pgeintje van mijn onbewuste denk ik:P