IneV schreef:Maakt niet uit dat je je vast hield ofzo, het belangrijkste is dat het gelukt is! Wel goed dat je het ineens zonder longe durfde.
Maar d'r zit een POWER in dat lijfje van d'r!....... allemachtig zeg!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
IneV schreef:Maakt niet uit dat je je vast hield ofzo, het belangrijkste is dat het gelukt is! Wel goed dat je het ineens zonder longe durfde.
Dan zal het zeker goed gaan op het andere paardje, nog even doorbijten..
IneV schreef:Ohhhhhh, maar dat zal ik zeker doen!HahaDan zal het zeker goed gaan op het andere paardje, nog even doorbijten..
connie1964 schreef:weet je wat ik nou zo jammer vind, dat angst gaat overheersen ipv t genieten.Ik heb eigenlijk een heel braaf paardje en ik merk dat ik heel stiekum uivluchten verzin om maar niet met m naar buiten te gaan.Ow zn hoofdstel vergeten,ach hij staat zo lekker in de wei,tjee wat regent t enz enz.In ons bakje gaat t goed maar tis eigenlijk een buitenrij-paard.Gelukkig ga ik as weekend 3 dagen met m weg lekker buitenrijden want t gekke is ook dat ik dan met een grote groep ben en dan heb ik nergens last van.Trouwens k ben dus ook 2x in 6 weken tijd snoeihard van mijn vorige paard gevallen met ziekenhuis en ambulances enz.