Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Al is het alleen om hun portomonnee te spekken 
ik denk dat je beter kan zoeken naar iemand die het dier wat "rustiger" rijd. Kost misschien wel even wat geld, maar je hebt er ook veel voor terug, succes isadora schreef:Met het zadelen is ze zeer braaf rustig en geduldig, vanaf dat ze aan de longe hangt (met of zonder zadel) bokt ze de sterren van de hemel
amondi schreef:Ik denk dat het kwartje bij TS is gevallen, ze reageert niet meer en dat is jammer.

hns schreef:kim1207 schreef:
Dit vind ik beetje erg extreem....
geerke schreef:ook even het fimpje gekeken,ik vind haar onrustig lopen,is het misschien een temperament vol paard??hoeveel krachtvoer krijgt ze?
Anya schreef:Isadora pik jij nu eigenlijk wel IETS op van al de adviezen die hier staan?
Jij zoekt de schuld vooral bij je paard. Ik zou zeggen: lekker verkopen dat paard. Ze kon wel eens een stuk gelukkiger zijn bij een andere eigenaar.
isadora schreef:Ok het ligt dus aan de ruiter, dus zowel ik als mijn vriend kunnen niet paardrijden? Mijn vriend rijdt nog niet zo heel lang maar heeft western leren rijden dus erg ontspannen. Ik rij ondertussen 17 jaar, altijd recreatie gereden, nooit de druk gehad van te presteren ofzo. Ik kan dus ook niet rijden?
Lange tijd geleden ook een zeer goede ruiter gevraagd om te komen rijden toen de ruiter die haar normaal gezien rijdt tijdelijk niet kon, paard werd gelongeerd en ruiter wou er niet eens aan beginnen om te rijden? Hoe lang moet je dan kunnen rijden, en op welk niveau? Misschien is dit een betere vraag, want het ligt volgens jullie dus duidelijk aan de ruiter. Maar als het echt aan de ruiter ligt hoe komt het dan dat mijn pony (met een moeilijk karakter) rustig gereden kan worden door ons allen?

En wat jij misschien moelijk noemt vindt de ander weer een fanatastisch karakter.