Complete ramp

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re: Complete ramp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 14:36

Vjestagirl schreef:
@Lielle: de enige 'klusjes' die er gedaan moeten worden om te rijden op Vjesta is poetsen en zadelen. Alles word gedaan. Mesten, binnen en buiten zetten, voeren. Alle faciliteiten zijn aanwezig. Maar ik heb er nu al 4 of 5 getroffen die dodelijk beledigd waren dat ik niet wil dat ze aan haar staart en kuif komen, en dat ik haar manen zelf knip. Ook ben ik iemand tegen gekomen die longeren 'minderwaardig werk' vond...

Ik vraag geen idiote dingen, en je mag alles met d'r maar het is geen ponyfeestfestijn...

reactie hierop. Verheldert dat het?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-07 14:39

Lielle schreef:
Vjestagirl schreef:
@Lielle: de enige 'klusjes' die er gedaan moeten worden om te rijden op Vjesta is poetsen en zadelen. Alles word gedaan. Mesten, binnen en buiten zetten, voeren. Alle faciliteiten zijn aanwezig. Maar ik heb er nu al 4 of 5 getroffen die dodelijk beledigd waren dat ik niet wil dat ze aan haar staart en kuif komen, en dat ik haar manen zelf knip. Ook ben ik iemand tegen gekomen die longeren 'minderwaardig werk' vond...

Ik vraag geen idiote dingen, en je mag alles met d'r maar het is geen ponyfeestfestijn...

reactie hierop. Verheldert dat het?

Ja behoorlijk Haha!

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 22:02

Je verhaal klopt zo met mijn merrie..

De dingen die je beschrijft... net als of ik over mijn fjordje lees !!

Ik heb nu de stap genomen om haar te verkopen !

De mijne is lichaamlijke helemaal na gekeken, zadel,tanden, benen, alles door de DA. en de fyso voor haar rug ect.

maar alles is goed !!

Ik wilde je heel veel sterke wensen, ik weet hoe rot je je voelt !!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-07 11:54

amigootje schreef:
Je verhaal klopt zo met mijn merrie..

De dingen die je beschrijft... net als of ik over mijn fjordje lees !!

Ik heb nu de stap genomen om haar te verkopen !

De mijne is lichaamlijke helemaal na gekeken, zadel,tanden, benen, alles door de DA. en de fyso voor haar rug ect.

maar alles is goed !!

Ik wilde je heel veel sterke wensen, ik weet hoe rot je je voelt !!

Wat lijkt die fjorden van jou op mijn Vjesta! Welke vader zit erachter?

Ik wil haar niet verkopen, ik ben te veel aan haar gehecht...

Mag ik vragen wat jij allemaal al hebt gedaan om het op te lossen?

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 12:14

Poehee, moeilijk hoor! Ik heb een paard gereden die ook zo debiel deed aan één kant. Daar ben ik ooit zo keihard afgevlogen, 2 weken plat. Maar goed, het enige wat hielp was er gewoon geen aandacht aan te geven. Ik moest zo veel moeite doen om daar te rijden, dat ik op een gegeven moment haar gewoon dat stuk heb laten afsnijden en gewoon ongestoord verder ben gegaan. Na tien minuten geconcentreerd rijden was ze langzamerhand vergeten dat ze dat eng vond en ging ze er gewoon langs. Maar het bleef opletten. Daar stond bij ons een klein schapenstalletje met houtblokken en vaak katten en vogels, dus daar was ze wel eens ergens van geschrokken en dat bleef dus een nare plek.

Maar het viel mij ook tegen hoe onbewust je eigenlijk toch verwacht dat ze wegspringt. Maar vooral niet meer afstappen daarna hoor! Dat is wat ze wil! Als je er nog op zit en je durft nog, dan gewoon doorgaan, dan maar tien keer er vandoor in galop. Ze krijgt je er niet af (blijkbaar heb je een ijzeren zit!) en dan wint ze niet steeds.

Veel succes!