Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Katja schreef:.
FlashyFreddy: als je serieus denkt dat je paard het fysiek niet aankan om een normale overgang te lopen moet je er gewoon niet opstappen.
.

FlashyFreddy schreef:Ze wil ook volgende week rijden en achter het zadel gaan zitten zodat ze benen kan geven op de gevoeligste plaats van het paard, dus ver achter waar je normaal benen geeft.
Is zoiets wel goed? Als je nog maar aan dat plekje komt trilt hij door zn lijf en daar wil zij met sporen gaan aanzitten. Lijkt me echt niet goed...

Bets schreef:Ben wel met je eens dat ze zichzelf niet kan verdedigen maar TS begint hier een topic over en vraagt advies. Ik neem aan dat dit niet gelogen is, dus ik geef daar mijn mening over.
ik ga daar nou niet voor liegen want daar heb ik zelf ook niets aan uiteraard...Citaat:Het punt is dat het de perceptie van de ts is. Ik geloof graag dat deze dame rare technieken gebruikt die absoluut niet mijn keuze zouden zijn maar ik maak vaak genoeg mee dat leerlingen iets anders omschrijven dan hoe ik het zie. Daarom is het alijtd belangrijk om te kijken hoe de informatie is overgekomen maar dat wordt vaak vergeten.