Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anjatjeuh schreef:Ik ben 17 jaar (dus uitgegroeid) en 1.59m klein.
little_star schreef:ik voel me best groot tussen jullie, maar ik ben nog maar 15 ik wordt waarschijnlijk nog groter zei de GGD maar ik vindt het nu al zo van ik ben groot is ook wel vervelend. maar ik heb best lange benen dusja..
Nouks schreef:Anjatjeuh schreef:Ik ben 17 jaar (dus uitgegroeid) en 1.59m klein.
Hmmm, je kunt toch echt tot je ruim over de 20 bent nog wel een beetje groeien hoor! In lengte bedoel ik dan... Sowieso is je lichaam nog niet helemaal volgroeid op je zeventiende, maar zelfs in lengte kan er uiteindelijk nog wel anderhalve cm bij komen na je 17e ofzo.
Welshcobfan schreef:[***] schreef:
Hmmm, je kunt toch echt tot je ruim over de 20 bent nog wel een beetje groeien hoor! In lengte bedoel ik dan... Sowieso is je lichaam nog niet helemaal volgroeid op je zeventiende, maar zelfs in lengte kan er uiteindelijk nog wel anderhalve cm bij komen na je 17e ofzo.
tenzij je al ongesteld bent geweest, dan groei na 2/3 jaar helemaal niets meer![]()
1 voordeel van klein zijn: kindermaatjes zijn vaak goedkoper dan de volwassen maten