Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vincentlover schreef:erg pijnlijk
vincentlover schreef:erg pijnlijk
vincentlover schreef:ik weet het, ik vind het ook wel fijn dat iedereen zo meeleeft.
Maar precies zoals jij al zegt, Sily, ik vertrouw de eigenaar en ik meot aan voorwaarden voldoen........
Citaat:zo te horen rij je elke dag? dat doe je dan al fout bij een jong paard je moet je paard wel afwisseling geven dus de ene dag longeren, de ene dag rijden, de andere dag losgooien! en klinkt inderdaad dat hij het niet snapt want je zegt zelf hij snapt me beenhulpen niet dan moet je hem natuurlijk geen tik geven ook al is het op de hals want dan moet hij het nog leren nu leer JIJ hem aan dat hij moet aangaloperen zodra jij een tik op zn hals geeft en dat wil je niet denk ik?? je moet aan de longeerlijn en diegene moet de stemhulp geven galop en jij tegelijk drijven dan gaat hij uit eindelijk begrijpen dat dat je galop hulp is maar je kan m niet straffen voor iets wat hij nog niet weet! en je zegt ook dat je het doet in stap en draf een tikje op zn hals geven ik zou daar echt mee stoppen als je dit niet wilt blijven doen??