Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
meiske weet zo goed wat ze aan het doen is dat zij geen les nodig heeft..........
) : Als je paard er in een gigantisch tempo vandoor vliegt, en je probeert haar om te trekken; gebruik daarvoor je buitenteugel. Hierdoor raakt je paard niet uit balans en zal hij makkelijker op een (kleine) volte komen. Veel succes, en probeer toch nog eens de voorgaande tips door te lezen.

. Ik ben er erg benieuwd naar. Kun je anders niet gewoon de link hier neer zetten
..
tenzij je op z'n hals wilt gaan rijden
dan ligt ie prachtig. maar hoe heb je zo snel je probleem op kunnen lossen, terwijl je al 8 jaar geen les hebt
ik wil tips
.
edit: ik zie net dat de grote foto hier niet wil, maar die staat ook wel in je link.
Daarbij ligt het zadel naar achteren gekanteld, te zien aan de beugelriemen. Maw. het pást gewoon niet. Citaat:ik ga niet betalen aan iemand anders paarden?!?! Het zijn de paarden van een boer alleen ben ik er baas over en beslis wat er mee gebeurt en wie er wanneer er op rijd enz enz.
Ze zijn dus van de boer
en hij betaalkd de paarden verzekering en het voer en hij heeft zelf weide om alle paarden te leren enzo heeft hij ons. en om nou elk paard naar les te sturen kan echt niet uit hij is melkvee houder! (sorry als het schreeuwerig over komt is niet de bedoeling)