Navidad schreef:wouw ik vind het top wat jij hebt gedaan![]()
nou goed nou even serieus, weet je uberhaupt wel waar je mee bezig bent? de manier hoe jij je pony behandelde klopt voor geen ene meter, hoe gek ben je om die pony zo in de stelling te zetten, en nog wel vast met een slof terwijf zijn rug en zijn spieren nog niet eens ontspannen zijn. sorry maar je rust op wraak nu.
Vind dit erg asociaal en als ik die pony van jou was, zal ik je er voor de laatste keer het hardst afflikkeren.
een pony die zo is zit meestal iets achter, of je kan niet rijden en hij neemt je in de zeik. maar ik hou het even op het eerste.
een paard of pony bokt je er niet zomaar af. een paard of pony steigert ook niet zomaar!!
heb je zijn tanden na laten kijken is er in het verleden iets gebeurt? als je pony de hele tijd bokt ligt er iets achter. als die het uit frissigheid doet kan je hem longeren van te voren, en als die het uit geminigheid doet gebeurt het een enkele keer, of er moet iets gebeurt zijn, iets onterechts.
sorry maar als je zo met je pony omgaat, heeft die goedreckt om je er flink af te klappen. ik zal hem nu maar laten nakijken door de DA vooral zijn rug exc. je pony kan ook gaan liggen uit angst, en als dat zo is, nou dan heb je wat bereikt, als je pony dat doet, kan je hem voor een slachtprijs verkopen.
Amen! _/-o_

Foutje