Felle pony na op de grond leggen helemaal rustig!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mini_bienie

Re: Felle pony na op de grond leggen helemaal rustig!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 20:43

Navidad schreef:
wouw ik vind het top wat jij hebt gedaan

nou goed nou even serieus, weet je uberhaupt wel waar je mee bezig bent? de manier hoe jij je pony behandelde klopt voor geen ene meter, hoe gek ben je om die pony zo in de stelling te zetten, en nog wel vast met een slof terwijf zijn rug en zijn spieren nog niet eens ontspannen zijn. sorry maar je rust op wraak nu.

Vind dit erg asociaal en als ik die pony van jou was, zal ik je er voor de laatste keer het hardst afflikkeren.

een pony die zo is zit meestal iets achter, of je kan niet rijden en hij neemt je in de zeik. maar ik hou het even op het eerste.

een paard of pony bokt je er niet zomaar af. een paard of pony steigert ook niet zomaar!!

heb je zijn tanden na laten kijken is er in het verleden iets gebeurt? als je pony de hele tijd bokt ligt er iets achter. als die het uit frissigheid doet kan je hem longeren van te voren, en als die het uit geminigheid doet gebeurt het een enkele keer, of er moet iets gebeurt zijn, iets onterechts.

sorry maar als je zo met je pony omgaat, heeft die goedreckt om je er flink af te klappen. ik zal hem nu maar laten nakijken door de DA vooral zijn rug exc. je pony kan ook gaan liggen uit angst, en als dat zo is, nou dan heb je wat bereikt, als je pony dat doet, kan je hem voor een slachtprijs verkopen.

Amen! _/-o_

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 20:44

[quote]Doe rustig.. :S dat kon zij toch ook niet weten!! wat hebben die ongelukken eigelijk met dit verhaal te maken als k vragen mag? als jij dat er zo bij zet denken wij natuurlijk dat het komt omdat hij je er heeft afgegooit ofzo..

maar goed.. ik vind het echt best dom wat je heb gedaan,, maar dat heb je denk ook al van de andere gehoort dat het dom van je is..

ik hoop dat je pony een goed tehuis krijgt!! arm beessiej.. [quote]

Dank je SharOn_gOldy

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 20:46

Maar goed dat die pony dan verkocht wordt, hopelijk dan wel aan mensen die hem wel goed zullen behandelen...
Als hij bij de vorige eigenaar in Z meeliep en nu zo doet naar jou, is het voor mij duidelijk dat het niet aan de pony ligt dat hij zo doet...

Edit: Als ik ooit iemand zou zien omgaan op die manier met eender welk paard, zouden de tranen uit m'n ogen vloeien, ik snap niet hoe de TS daar zelfs naar kan kijken dat haar eigen pony zich laat vallen, puur uit machteloosheid...
Laatst bijgewerkt door Tieneke op 02-01-06 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Woodstock

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 20:46

Nja TS weet ondertussen wel dat t hartstikke fout was... en zoek aub een andere instructrice, want dit werkt dus voor geeneen paard, hoe weers hij ook is! Denk ook dat de instructrice voor deze blunder de verantwoording draagt... dus zoek aub een andere!!!

Sann_e

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 20:49

Ik wil even vertellen dat ik het erg gevaarlijk vind dat je het zo hebt gedaan met een slofteugel maar het idee is wel goed maar met een ander verhaal er om heen waar het om gaat bij dit soort dingen is als het paard totaal geen respect heeft knuppen ze zijn been op om zo maar even te zeggen en duwen ze hem om lijkt heel eng en pijnlijk is het niet zo proberen ze het respect van een paard te winnen dit soort dingen worden alleen door profecionele mensen gedaan zelf zou ik het niet durfen totdat ik zeker wist en heb gezien hoe het moet!!

SharOn_gOldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 20:51

sylva schreef:

Dank je SharOn_gOldy

Haha alsjeblieft sylva
[/quote]

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 20:55

@SharOn_gOldy heb jij ook maar even gereageerd in haar verkoop topic haha

SharOn_gOldy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 20:58

M59

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 20:58

Ik vind dit zielig, vind jou een zieligpersoontje envidn het erg zielig voor je paard. Verkoop je pony en koop nooi meer een andere! Ga je hobbelpaard lekker zo behandelen. Wat ben jij voor iemand zeg. Sorrie hoor, hier kan ik echt zo kwaad om worden, en dan nog blij zijn ook dat je je pony zo hebt behandelt.
Als is jou pony was zou ik je de eerst volgende keer nog een keer er af bokken en goed ook dan.

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 21:03

@SharOn_gOldy ik kon het gewoon niet laten jij blijkbaar ook niet

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 21:05

Ik zet hem weer op de volte en hij probeert te bokken en te steigeren en voelt dat hij vast zit en word een beetje gek en begint in volle galop te galloperen en rond te boken.

hmm jij word toch ook gekk als je merkt dat je vast zit...!!!!????

xCarlyx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 21:07

ohh.. dit is echt te gek voor woorden.. Oke dat je je paard een keer wil aanpakken.. maar doe dat wel op de goede manier!!!!!!!

Ik heb zelf ook een paard wat behoorlijk pittig is... maar ik zou het nooit echt nooit in mn hoofd halen om hem neer te leggen!!!! dan wordt hij alleen maar gekker!!!! je moet een paard aanpakken door te RIJDEN!!!! (zonder strakke slof) de kans op een behoorlijke blessure is verschrikkelijk groot.. en dan heb ik het nog niet eens over de gedachtengang van de pony.. als ik die pony was had ik je er gruwelijk afgebokt! arme arme pony!!! en idd.. verkopen.. en nooit meer een terugkopen...

@SharOn_gOldy en maickell0ver.. oew.. die advertentie..
Laatst bijgewerkt door xCarlyx op 02-01-06 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 21:10

SharOn_gOldy en maickell0ver....oew jullie zijn uberslecht!

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 21:11

Ik vind de TS redelijk dom...op dezelfde site 2 totaal verschillende dingen over de pony vertellen..

@sylva: slecht?? volgens mij is dit juist goed

xCarlyx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 21:12

idd!! de advertentie is btw gesloten nu :S

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 21:12

aan de andere kant ook weer niet...want zo blijft de pony bij haar...maar wil niet dat andere mensen er problemen mee krijgen..trouwens andere topic van TS is tijdelijk gesloten voor overleg

xCarlyx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 21:13

wat voor een overleg?

SharOn_gOldy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 21:18

*oeps* Foutje

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 21:19

weet niet. Krijg net berichtje van de TS

[edit] PB verwijderd.
Het openbaar maken van priveberichten is niet toegestaan, het is niet voor niets een privebericht.
Oscar [/edit]

xCarlyx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 21:20

waarom stuurt ze jou dan een pm?? kan ze ook hier zetten!

SharOn_gOldy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 21:21

bang dat ze dan weer commentaar krijgt denk.. maar ja. ik denk dat ze nu ook wel weet dat ze het fout heeft gedaan..
Laatst bijgewerkt door SharOn_gOldy op 02-01-06 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

mini_bienie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 21:21

Ik vind het écht niet kunnen dat er PB's openbaar op bokt worden gezet het zijn niet voor niets PRIVE berichten. Jullie vinden elkaar misschien niet allemaal even aardig en zijn het misschien niet met elkaar eens, maar ik vind dit wel een klein beetje te ver gaan

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 21:22

Is idd niet zo slim om 2 totaal verschillende dingen te zeggen. Stel dat de geinteresseerde koper hier ook op bokt zit.
Dom Dom Dom.
TS reageert ook niet meer zo te zien.
Alleen nog met PM?

@maickell0ver: vooruit, jij bent uber goed/slecht haha
Geweldig dat je dat terug stuurt!

Kimberley_

Re:

weet ik veel...teken van domheid...lafheid weet ik veel van mij mag ze pmen...vind ik veeeeeeeeeee lleuker

_Micha_

Re:

maickell0ver schreef:
weet niet. Krijg net berichtje van de TS

maickell0ver schreef:
Ik zet hem weer op de volte en hij probeert te bokken en te steigeren en voelt dat hij vast zit en word een beetje gek en begint in volle galop te galloperen en rond te boken.

hmm jij word toch ook gekk als je merkt dat je vast zit...!!!!????

Neej dat word ik niet want ik heb al 2 keer vastgezeten!!!
Sorry hoor maar weet nu onderhand ook wel dat ik de raad van men instructrice niet had moeten opvolgen???

teruggestuurd....

dus??? je kan toch zelf met je 15 jaar ook wel nagaan dat dit gewoon niet zo hoort...???? hoe achterlijk kan je wezen...Als ik er niet al 7 had kocht ik die van jou ook. Echt waar als je nu voor me stond dan wist ik het wel...bah walgelijk ben je gewoon gadverdamme. En wat boeit het mij dat jij al 2x heb vastgezeten??? helemaal geen ene flikker...

ja dat kan ik als 13 jarige nog wel snappen en mensen die nog jonger zijn,maar als zij dat niet snapt moet je ook ff na gaan wat er bij haar niet klopt
wat een mooie pony ZONDE