Nu rij ik zo:
Jullie snappen natuurlijk wel dat ik de beste foto eruit gezocht heb
Maar ik zit dus voorover, en beweeg ik met mijn rechterhand. Maar dat zie je dus niet op een foto. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar ik zit dus voorover, en beweeg ik met mijn rechterhand. Maar dat zie je dus niet op een foto.

mini_bienie schreef:Nee, ik vind van mezelf dat ik absoluut niet goed kan rijden. Ik heb altijd redelijk goed gereden, was M2 met mijn paardje, maar ja, paardje ging dood, Mini_bienie stopte met rijden. Nu, 3 jaar later, ben ik weer begonnen met rijden, maar het gaat niet, het wil me gewoon niet meer lukken. Tuurlijk, rustig aan beginnen, maar ik kan het niet, ik wil NU weer kunnen wat ik toen kon, en dat lukt me niet meer. Soms denk ik er zelfs over om maar gewoon niet meer te gaan dressuuren
Nannes schreef:
lOttiiee schreef:Hollybolly,,
de vOrige keer had je mij heel erg goed geholpen.
Maar als je hier zegt van, binnen 2 jaar aan de teugel.
Sorry maar dan is dat niet echt van talent talent.
Als je een SUPER SUPEr moeilijke pony had vind ik het echt
heel erg knap, dan neem ik mijn woorden terug.
Maar zelf heb ik een b-pony zo'n eigenwijze in een half jaar nageeflijk en aan de teugel.
En er is nog zóóóveel te verbeteren vind ik.
Sorry hollybolly, maar dit vind ik![]()
![]()
x lOttjJ
meestal gaat iedereen er vanuit dat het een 'normaal' paard zal zijn, maar jij zei al dat je er ook naast kon zitten, dus jij dacht tenminste ook dat het een moeilijk paard kon zijn en dat vind ik toch goed van je
) had ik naar mijn gevoel eigenlijk al een stuk beter moeten rijden....
Echt goed rijden doe ik ook niet, ik rijd slechts recreatief-dressuurmatig (geen wedstrijden) en ik beleef hier veel plezier aan. Ik ben eerlijk naar mijn paard toe en volg lessen om mijn fouten te verbeteren, naar mijn idee ben ik iig wel goed bezig. Voor mij is ''goed'' zijn niet belangrijk, zolang ik en mijn paard er plezier in hebben vind ik het prima

Utiej schreef:Ik vind mezelf wel redeijk goed rijden..
Maar ik heb af en toe van die dagen en dan gaat het dus absoluut NIET goed

Ook vreemde paardjes krijg ik altijd wel lekker aan het lopen, dus ik ben redelijk tevreden met mijn eigen rijkunsten
Al kan het natuurlijk altijd beter!
lOttiiee schreef:hoeveel keer moet je ong lessen om echt vooruitgang te boeken?
asjeblieft antwoord:o
Hollybolly schreef:ja en hoe vaak je het traint, maar ik zou zeker een halfjaar les nemen, wil je echt goed trainen