Citaat:
Hercules_ schreef:
Quote:
Het gaat opzich er goed ik vraag alleen of dr nog wat dingen zijn waar ik op moet letten want een fries is een totaal ander paard als een draver is dat nu zo moeilijk om allen wat nuttige dingen te zeggen als alleen dat domme antwoord weg brengen
Inderdaad, een fries is een ander paard dan een draver. Helemaal mee eens, en daarom juist lijkt het me verstandig om te erkennen dat je nu onvoldoende kennis hebt om hem goed zadelmak te maken. Een fries heeft hele andere gangen dan een draver. Alles draait om de ontspanning en op deze wijze bereik je precies het tegenovergestelde. Nee meid,....ik zou hem ook wegbrengen en hem op een plezierige en ontspanning manier kennis laten maken met het rijpaard zijn. Niet nog meer nare herinneringen als de eerste keer dat er een zadel op zijn rug zit.......pffffff.....
Denk niet dat de gangen van een paard iets uitmaken als je het zadelmak wil maken ?
Ik ging er al vanuit dat ze er een keertje op zou zitten,.....paard hinderen in de beweging omdat deze wat hoger opgooit of zo? Of een paard straffen omdat ze denkt dat hij iets verkeerd heeft gedaan? }> Maar gezien de discussie haalt ze dit niet eens
, alleen jammer dat het paard hier de dupe van wordt.................
I rest my case,.............