achterhand erbij..??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Leoonie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 17:11

@li3sann3 : als of jij zo heilig ben :S

Lisanne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 17:11

Dancie schreef:
AMEN ik heb het gehad dit slaat nergens op mijnb pony probeert yentl uit klaar dat is het en ja miss rij ik der langer maar toch dat paard word door carlo gereden nu en ze doet ook niks bij carlo en zelfs carlo kan der nagevelijk rijden dus ja sorry yentl maar ik vind gewoon dat je der niet kon rijden

En carlo rijd dancer nu ook pas...dus das wel raar dat Dancer niks bij hem doet en wel bij yentl...

Only_Tom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 17:12

Anders ga mekaar even lekker afbekken

Yentl_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 17:13

whahahaha, waarom had je me dan als verzogster en waarom rijd ik mio nu als enigste??? ik denk niet omdat ik slecht kan rijden hoor......en stef jij krijgt der niet nageeflijk, stuur maar is een foto dan en carlo kan der nageeflijk rijden omdat ik der los had gemaakt in der hals!!! ik vroeg meer aan Dancer dan Carlo dat doet. en jullie 2 staan bekend als de paardenmishandelaars van Albrandswaard!

Lisanne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 17:13

luv_lady schreef:
@li3sann3 : als of jij zo heilig ben :S

Ik geef steeds commentaar op jullie bla bla bla

Yentl_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 17:14

whahaha commentaar noemt

Lisanne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 17:15

yentelien schreef:
whahahaha, waarom had je me dan als verzogster en waarom rijd ik mio nu als enigste??? ik denk niet omdat ik slecht kan rijden hoor......en stef jij krijgt der niet nageeflijk, stuur maar is een foto dan en carlo kan der nageeflijk rijden omdat ik der los had gemaakt in der hals!!! ik vroeg meer aan Dancer dan Carlo dat doet. en jullie 2 staan bekend als de paardenmishandelaars van Albrandswaard!

En ze staan ook nog als de gene die wel elke dag rijden...

En jij slaat nooit paarden wil je zeggen dat jij nou achter een paard gaat met de zweep terwijl je weet dat die er bang voor is en dan ook nog is wanneer die moet uitstappen...
ik wil hier GEEN verdere discusie over...
Laatst bijgewerkt door Lisanne_ op 31-12-05 17:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Yentl_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 17:15

ja en hoe??? dravend hwet terrein af...

Leoonie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 17:20

maajaa... laten we er maar over ophouden... iedereen heeft z'n eigen mening.. en wat zou de wereld zijn zonder eigen menig

xxx

GabberGill

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-05 17:23

hier reageer ik niet op dat zijn verhalen die rondgaan ik heb 4 gezonde paarden ze zien der perfect uit zie dancer der verschil van toen en nu nou dat gaat niet als ze mishandelt word geloof ik en ja carlo ja logisch die sgopte toen paarden hij heeft adhd en was jonger dus ja hij deed dat maar ik niet ik heb nog nooit een paard zomaar wat gedaan

maarja dravend het terrein af neej zal wel niet

CleovG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 18:05

pfhoeh! hoeveel berijdsters heeft die pony joh!!! is t een manegepony? ennuh srry da k et zeg maar het lijkt een beetje een penny-discussie

GabberGill

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-05 19:29

ja het gaat nergens over de pony heeft er 1 gehad en nu dan 1tje meer niet en nee geen manegepony

Sily

Re: achterhand erbij..??

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 00:43

Meiden wat een gezeik en gezeur over nageefelijk rijden, zweehanden en wel of niet met cap.

Vraag was zit de achterhand erbij, op alle afbeeldingen en filmpjes zit de achterhand er niet bij, wil je een ander oordeel plaats dan beelden van het serieuze dressuur bak werk, maar ga elkaar hier niet lopen zwart maken, gaat je paard heus niet beter van lopen.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 00:47

Zouden jullie dit soort gevit alsjeblieft per pb willen doen? Hier zit de rest van Bokt niet echt op te wachten.

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 08:12

Karl66 schreef:
Zouden jullie dit soort gevit alsjeblieft per pb willen doen? Hier zit de rest van Bokt niet echt op te wachten.

Inderdaad.
Als jullie iets persoonlijks willen uitvechten, doe dat dan via pb of buiten bokt.
Hier een slotje.