Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar uiteindelijk heb je er veel meer aan om het zelf op te lossen.En je hebt helemaal gelijk dat je zegt dat je pony het ontzettend moeilijk vind maar probeer dan steeds een stukje verder te gaan en ga je pony gymnastiseren zoas ik al eerder had gezegd maar ga je pony niet dwingen en dat doe je nu met sporen.
ik vertrouw maar op haar, maar er zit ook wat in jou opmerking! Enne, ik zal hem wel moeten dwingen.. of naja dwingen. Ik ben al druk bezig met hem te gymnatiseren. Maar nu is die discussie net afgelopen over de sporen en (bijna) iedereen snapt het nu. Graag nu geen commentaar meer hierop. Misschien dat joun instructrices jou nooit een spoor aan, maar die van mij doet dat wel en zij ziet hoe mijn paardje loopt dus ik vertrouw daar maar op
ik vond het wel goed eruit zien alleen kwam het omdat zij zo warrig deed maar wiebe deed wel goed zijn best
jaa hij deed ook super zijn best! Het was idd beetje warrig en daardoor werd ik histerisch (schaam:P)
Zaterdag weer les
Laat het wel weten..
OemmiejO schreef:Oké.. veel succes alvast.. enn plezier natuurlijk hè?