->
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
->
piepelotje schreef:Ga met Betteke en dobbel mee. En auqa jij had dit antwoord toch ook kunnen geven. Jij hebt toch alles onderzocht met een theorie die sluitend is.
En waar ik ook mee zit is dat je gewoon geen antwoord geeft op de praktijkvragen. Zie jij dat verschil in paslengte enz
Want daar gaat het mij dus om. Met dit gegeven kan je dus niks in de praktijk. Namelijk als je paslengte verschil gaat zien is er iets mis.
En dat had jouw antwoord ook moeten zijn.
Maar nu twijfel ik nog steeds aan jouw. En dan roep jij dat je geen mening mag hebben, dat we jouw bijvoorbaat al niet geloven.
1 Antwoord als dat van Goldstar, onderbouwd en dat jij het dus ook niet ziet, maar dit door theorie weet.
Geeft wel een iets ander beeld als wat je nu hebt geschetst. In je stukje hoe rijd je een wending benoemde je dus duidelijk dat het binnenbeen kortere passen gaat maken. Als je dit benoemd geef je de indruk dat je dit dus merkt/ziet.
Geeft zelfs de indruk dat je dus dit(als dat al kan) ook in de hand gaat werken/ondersteunen door hulpen.
En ik praat dus gewoon wat ik in praktijk meemaak en zie. Ik wil dus ook geen boek schrijven, een nieuwe rijmethode ontwikkelen.
Door dit gegeven zal ik ook niet anders moeten gaan kijken. Blijkt dat wat ik zie dat dit klopt.
Goldstar dit is beetje een zijspoor maar iets houd me toch nog bezig.
Hoe zit dat met een trein op rails?? Zit daar dan dat min verschil in de rail zodat trein die bocht kan maken.
pol013 schreef:Kunnen de wielen van een auto onafhankelijke van elkaar draaien? (links en rechts). Een trekker kan dat wel om sneller te kunnen draaien. Ik dacht dat een auto een as had voor het linker en rechter wiel.
Aqua8horse schreef:Sorry, waar zien jullie valse kreten, Dobbel en Pipelotje? In middels zijn jullie er toch ook van de waarheid overtuigd! Gelukkig voor mijn paarden wist ik dit al!