Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

vision schreef:och, dat soort amazones daar iriteer ik me het laplazeren aan
altijd hun paard de schuld van geven
als ik op een manege paard rijd en ik moet bijv springen en hij weigerd weet ik gewoon dat het door mij komt
greetz
je kan sommige beter martelaars noemen
Nu snap ik het 
patos schreef:Ach, het paard werkt ook niet altijd mee hoor. Patos loopt onder het werken soms echt met de oortjes naar voren te bedenken wat ze kan doen om nét iets minder hard te hoeven werken, punt is dat je dan sneller moet zijn, en je niet laten opfokken, want dan hang ik.
Als ik chagereinig ben rijd ik meestal ook niet, op de één of andere manier wil het dan gewoon niet. Patos voelt mijn bui heel goed aan, als ik met een rothumeur de wei in loop om haar te halen wil ze nog weleens weglopen (geen angst hoor, puur een beetje dwarsliggen), terwijl me dat nooit gebeurd als ik met een stralend humeur fluitend de wei in kom.

tamary schreef:loveprince schreef:Ieder paard is linkshandig
Nee ongeveer 80-90%. Het schijnt met de buiging als veulen in de baarmoeder te maken te hebben.
Gadverdamme.. Dit zijn ook typisch de mensen die hun agressie niet onder controle hebben. Ik ken mensen die gewoon na het rijden van hun paard afstappen, boos omdat het niet lukt, en vervolgens het paard in de buik schoppen. Daar heb ik maar één woord voor: WALGELIJK!!