Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

lachmar schreef:Ik zette m'n paard vandaag buiten en hij liep uitzichzelf gewoon een hele grand prix proef met super piaffe en passage etc.

Ik vind die reactie's ook absoluut te absurd voor woorden. Stel je voor dat jij eens iets wilt weten, en je weet bijvoorbeeld de naam niet en typt de verkeerde. En iedereen gaat je afzeiken en je topic verzieken. Wat doe je dan? Hè? Kijk je altijd bij iedereen naar de rest van z'n berichten als ie een topic opent, hoezo persoonlijk aanvallen? Als je niks nuttigs te melden heb, doe het dan gewoon NIET, ipv het op zo'n manier als deze te doen.
) 
Citaat:Oeh op sommige foto's zie je de sporen niet eens meer !!!
denk dat ze minder heet is zonder die dingen, als je echt kan rijden kan je het ook zonder
Citaat:Ik vind dat je erg aan de teugels hangt en dat erg in zn mond trekt als ie neerkomt ik zou eens wat springlessen nemen wat dit is niet goed, ik vind je neusriem trouwens een beetj vreemd..
Citaat:Dit ziet er niet echt lekker uit, vind je het gek dat ze stijgert als jij zn hoofd laat buigen en niet zn nek, het ziet er erg onvriendelijk uit, misschien moet je eens les nemen
Bericht Onderwerp: Re: Ann (ikke) met Balalaïka @ workGeplaatst: 21-05-05 11:10Citaat:Bericht Onderwerp: Re: Wedstrijdfoto's van Tinkertje en mij!Geplaatst: 21-05-05 11:11
Reacties: Views: op een C pony ?!! jezus ik hoop dat iemand je eens zal laten zien hoe jij je zou voelen als er een reus op je ging zitten, dit valkt nog mee maar die C niet !!!!!
Citaat:Reacties: Views: Leuk paardje, maar lijkt me erg saai paardje, ik hou meer van die ondeugende, (shetlanders of die erop lijken) maarja jij hebt ook je eigen smaak toch ?