Hoe leer ik mijn paar om een piruette te doen ??

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Brammetje16

Re: Hoe leer ik mijn paar om een piruette te doen ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 09:23

Volgens mij is dat echt een schaduwaccount! rare reakties allemaal van der. Hamer

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 11:41

Tja Kiki is nog niet zo lenig dat ze de split kan...
*dan zitten haar vetrollen in de weg* Nagelbijten / Gniffelen

lachmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 11:53

Ik zette m'n paard vandaag buiten en hij liep uitzichzelf gewoon een hele grand prix proef met super piaffe en passage etc.

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 13:51

Dan word het tijd dat de mijne weer eens wat bij leert. Als ik dat allemaal zo lees heeft ze echt een achterstand. Ze is nog maar 2, maar ze moet nodig eens ingereden worden en dat trampoline springen ook maar eens leren. Tong uitsteken

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 14:11

lachmar schreef:
Ik zette m'n paard vandaag buiten en hij liep uitzichzelf gewoon een hele grand prix proef met super piaffe en passage etc.

Dat scheelt! Hoef je hem gelijk niet meer te rijden!

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 20:07

kon die ook pirouette? dan moet je jouw paard maar even bij die van mira_bella in doen.. Tong uitsteken

waar zijn wij eigenlijk nog voor.. zullen we voorstellen aan de knhs om een ruiterloze proef te laten toevoegen? Dan kunnen de paarden lekker verder gaan met hun gymnastiek en wij lekker erbij zitten kijken

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 21:37

Zal mij een hoop wedstrijdstress schelen!!

lachmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 21:52

Inderdaad wel een idee. Maar ik denk dat ik er dan wel achter aan ga rennen, want als ik heel de dag op een stoeltje ga zitten wordt ik veelste dik haha.

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 23:07

ja, das ook een goed idee, doen we een triatlon samen met de paarden.. samen fietsen.. samen skaten.. etc Haha!

lachmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 23:10

En niet te vergeten trampoline springen he Haha!

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 08:15

iedereen moet een trampoline kür in elkaar flansen! de paarden moeten minimaal 1 slato, 2 dubbele salto's, schroef en koprol op de trampoline om eraf te gaan..

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 08:31

mensen waar slaat dit allemaal op!!!??? Mag je tegenwoordig echt niks meer vragen op bokt wat een beetje oefening vereist? Jeetje mina in plaats van dat jullie nou eens normaal antwoord gaan geven, zoals er een paar heel fijn hebben gedaan op de eerste pagina, gaan jullie pennypraat lopen uitkramen. Ik snap dat gewoon echt niet. Het is dat ik die oefening nog niet beheers, maar anders had ik hem nu in geuren en kleuren uit gelegd! Ik wil het ook graag leren. Mijn paard valt heel erg over de schouder weg namelijk als ik aan die oefening wil beginnen. Hij wil het snel te goed doen, en dan valt ie over z'n eigen benen. Maar ik ben onderhand bang om hier om tips te vragen... Want als ik dat niet weet dan ben ik er nog niet aan toe. Ik vraag me af hoe jullie dan iets leren. Jullie weten zeker alles al voordat jullie iets gaan leren, waar is dat leren dan nog voor nodig? En die mensen die hier het hardst brullen over de meest belachelijke dingen lijken mij ook geen mensen die zo ver zijn, wat zoeken zij dan in zo'n topic? Lekker iemand belachelijk maken die er ook nog niet aan toe is? Tenminste dat denken jullie. En idd misschien bedoelt ze wel de keertwending. Pardon dan als ze daar de goede naam nog niet voor weet. Het is niet voor niks dat ze de oefening nog niet kent, ik wist ook niet direct van elke oefening hoe hij heette, en ik weet zeker dat ik ook wel eens iets verkeerd heb benoemd vroeger. Jonges laat elkaar nou in je waarde, en geef eens normaal antwoord. Ik ben heel erg blij met het antwoord wat serieus was, ik heb er denk ik veel aan, en ga het vandaag nog proberen. Ik denk dat ik te veel naar binnen ging hangen, opdat max niet gewoon de volte sloot, maar direct een pirouette wil maken, terwijl hij dat nog niet eens kan. Dank voor je uitleg!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 08:43

ongesteld??? }>

Maar ik vind mijzelf dus best wel serieus, alleen heeft de TS echt belachelijke vragen en vooral commentaar op anderen.

Ze wil haar paard ook leren stiegeren?? wat dat ook mag zijn.

Maar als je gewoon vraagt welk niveau ze is krijg je dus echt geen antwoord.
En natuurlijk is het nu een melig topic geworden.

Maar als jij komt met een vraag hoe sluit ik de keertwending in galop, dan krijg je heus goede tips.

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 08:45

haha ongesteld Tong uitsteken

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 08:51

tsssss werkelijk ik zou zweren dat je van het andere geslacht was, maar ik zal me er niet over uitlaten. Ik erger me dood aan mensen die zo'n topic gaan verzieken. Er zijn ook nog andere mensen hier die het wel interreseerd, en wou kan hij jullie dan schelen of de ts het meent of niet? Doe dan normaal voor alle andere mensen die het wel menen en ook graag zo iets willen leren. Deze mensen durven onderhand geen topic meer te plaatsen uit angst voor dit soort reacties waarschijnlijk. En jaja dan zou ik normaal antwoord krijgen? Ik denk dat de eerste pagina weer is, "neem les" " ben je er al aan toe" "ik wil een salto leren" en meer van dat. Maar goed ik vraag mijn vragen wel via PM stel dat jullie mee lezen, en jullie zijn er nog niet aan toe... gaan jullie het vast gebruiken. Tsss komop niet iedereen is zo gek hoor. En die gene die wel zo gek zijn, ik denk dat die het zelf al proberen als ze anky op tv hebben gezien.

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 09:01

Goh eindelijk eens iemand die het met me eens is Scheve mond Ik vind die reactie's ook absoluut te absurd voor woorden. Stel je voor dat jij eens iets wilt weten, en je weet bijvoorbeeld de naam niet en typt de verkeerde. En iedereen gaat je afzeiken en je topic verzieken. Wat doe je dan? Hè? Kijk je altijd bij iedereen naar de rest van z'n berichten als ie een topic opent, hoezo persoonlijk aanvallen? Als je niks nuttigs te melden heb, doe het dan gewoon NIET, ipv het op zo'n manier als deze te doen.
*zucht ... typisch bokt zou je bijna zeggen? Alleen omdat dit soort mensen het verzieken voor de anderen. Heb d'r geen andere woorden voor.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 09:31

Hey! We hebben in het begin nog sirieuse vragen aan haar gesteld! Als zij daar niet op reageerd mogen wij dan ernstig gaan twijfelen? Dankjewel!

(Schaduw account gevonden? Nagelbijten / Gniffelen )

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 10:38

slotje...

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 11:21

het is ook helemaal niet mijn bedoeling geweest om de TS af te zeiken. ik heb eerst gewoon gezegd dat ze denk ik toch beter les kan nemen, want dat je zoiets niet uit boeken ofzo kan leren. dat met die koprol enzo is niet persoonlijk bedoeld. in ieder geval niet door mij, en ik dnek dat de anderen het ook niet doen om haar af te zeiken ofzo, maar het gaat gewoon nogal offtopic.

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 13:12

Je hebt hier mensen die onder een schaduwaccount een beetje onrust proberen te stoken.. dat is hier denk ik ook het geval, de TS heeft helemaal niet meer gereageerd, als ze echt geïnteresseerd was dan had ze wel op onze vragen gereageerd! Als je serieuze vragen hebt willen wil iedereen je vast wel helpen!

DanielleJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 14:19

Ik ben het wel met Sherwood en Mik_Beer eens.
Als er nog redelijk gereageerd wordt, dan gaat het niet verder als 'neem les'' .
Maar als er eentje begint over trampoline springen en een koprol maken, nou dan is er weer een mega topic gevonden natuurlijk !
Jeah, kunnen we weer met zijn allen mensen afzeiken en afkraken ! Leuk zeg ! Echt gezellig! Dat die persoon misschien gekwetst wordt? Duh, lekker boeiend ! Heb ik toch geen last van!?

Triest hoor.. Grow up zeg !

En ja, als ts zijnde zou ik ook niet meer reageren nee. Als je topic zo wordt afgebrand door 'mensen die er zekers wel verstand van hebben'zou ik er ook geen zin meer in hebben.

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 14:24

precies! Gezien het aantal posts van de TS is zij hier nieuw. En om dan meteen zo afgesnauwd te worden vind ik niet netjes. Ik denk dat ze het nu wel gezien heeft hier, en niks meer van haar laat horen, geef haar eens ongelijk...

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 14:26

Ze reageerde bij de serieuze vragen al niet meer!!
snap je?

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 14:38

Citaat:
Oeh op sommige foto's zie je de sporen niet eens meer !!!
denk dat ze minder heet is zonder die dingen, als je echt kan rijden kan je het ook zonder

Citaat:
Ik vind dat je erg aan de teugels hangt en dat erg in zn mond trekt als ie neerkomt ik zou eens wat springlessen nemen wat dit is niet goed, ik vind je neusriem trouwens een beetj vreemd..

Citaat:
Dit ziet er niet echt lekker uit, vind je het gek dat ze stijgert als jij zn hoofd laat buigen en niet zn nek, het ziet er erg onvriendelijk uit, misschien moet je eens les nemen

Citaat:
Bericht Onderwerp: Re: Wedstrijdfoto's van Tinkertje en mij!Geplaatst: 21-05-05 11:11

Reacties: Views: op een C pony ?!! jezus ik hoop dat iemand je eens zal laten zien hoe jij je zou voelen als er een reus op je ging zitten, dit valkt nog mee maar die C niet !!!!!
Bericht Onderwerp: Re: Ann (ikke) met Balalaïka @ workGeplaatst: 21-05-05 11:10

Citaat:
Reacties: Views: Leuk paardje, maar lijkt me erg saai paardje, ik hou meer van die ondeugende, (shetlanders of die erop lijken) maarja jij hebt ook je eigen smaak toch ?

Bij deze enige reacties van TS, vooral die van de C pony( ga eens kijken in dat topic)

Iemand die zo reageert en NIET antwoord op heel gewone vragen kan volgens mij ook maar beter niet gaan bokken. Of kennen jullie de TS misschien wel heel goed.....

olafj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 14:53

Maar zeg nou eerlijk.......

Denk je nou echt dat iemand via Bokt een pirouette kan leren???????

Hallo !!!!!!!!!!!!!!

Dan vind ik .......neem les.......... het meest serieuze antwoord wat je hierop kan geven!