Alina schreef:Ik heb een paard met nogal wat bloed door zijn aderen (numero uno (libero H) x Lucky Boy xx/ Le Mexico) en dat laat hij merken ook... Hij is vaak erg dwars en zeer sterk. Af en toe kan hij zich zelfs compleet blokkeren voor mijn hulpen en blijft hij gewoon stokstijf staan... Ik kan dan op mijn kop gaan staan, maar het haalt allemaal niets uit...
Hij loopt niet aan de teugel, is niet te rijden met zweep (gaat 30 keer de bak rond in rengalop) en wil soms gewoon helemaal niks goed doen...
Hij is 5, op en top gezond (ook de tanden) en in de wei zeer aanhankelijk en erg eenkennig (hij wordt pas echt leuk als er een ander op stapt... niet dus...)
Hij bokt en steigert niet, dus echt gemeen lijkt me het ook niet, hij is gewoon dwars!Gek genoeg zijn er ook dagen waarop hij lijkt te zweven (hij springt zeer gemakkelijk vliegende galopwissels en een piaffe) maar een fatsoenlijk B-proefje, ho maar...
Dit idiote gedrag flikt hij ook als mijn Z2/ZZ instructeur hem berijdt...
Wat moet ik doen om dit diertje fatsoenlijk te laten lopen? Ik wordt er een beetje wanhopig van af en toe... Alle hulp welkom!
leuk toch paardrijden het hoord er allemaal bij zeggen ze dan ,
nou ik heb ook zón dondersteen en vraag ook net als jij om raad en hulp misschien kunnen wij elkaar wel helpen veeeeel succes groetjes snaauwtje
)
Gek genoeg zijn er ook dagen waarop hij lijkt te zweven (hij springt zeer gemakkelijk vliegende galopwissels en een piaffe) maar een fatsoenlijk B-proefje, ho maar...