k heb geen zin meer om te rijden wie heeft tips??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 15:23

ik ben pas met me welshje wezen fietsen..vind ze heel leuk....

ik heb afgelopen maandag en dindsdag(in de regen Haha! ) gereden. het ging heel goed ze luisterden allebei heel goed alleen waren ze wat fris maarje dat had ik wel kunnen bedenken

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 11:07

leuk dat het al beter gaat

Rhaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 12:12

0ojannekeo0 schreef:
:j dat wil ik wel....er komen in de zomer van 2005 2 hafjes bij mij op stal om zadelmak te maken en een daarvan op wedstrijden uitbrengen als het goed wil gaan. dus wil ik wel doorgaan met rijden

Uit jouw reacties is op te maken dat je wel zin hebt om te rijden, maar niet met de paardjes die je nu hebt staan. Ondanks dat je ze al 11 jaar hebt, waarom verkoop je ze niet aan iemand die er wél voor de paardjes is en lol met ze heeft? En koop zelf een paard waar je wel wedstrijdjes mee kunt rijden en lol mee hebt!

Ik heb zelf ooit voor het dilemma gestaan, omdat mijn veulen niet groot genoeg zou worden om te rijden. Toen heb ik besloten om hem te verkopen. Dat zou het beste zijn voor hem en voor mij...

Karnaval

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 12:44

wees blij dat je kunt rijden,,! probeer anders een keer iets anders uit..springen ofzo. verkoop ze anders en ga opzoek naar een verzorgpaard daar zit je niet zo aan vast...sucses!

lotjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 20:17

misschien kan je je paard verhuren, dat diegene je paard een paar dagen in de week doe en jij zelf ook nog een paar dagen

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 20:21

Tja eigenlijk zou je moeten proberen een tijd niet te rijden dus een week of 2 en ook al heb je zin dn nog niet gaan en dn na en tijd dn wil je egt wel weeer hoor dat hou je dn egt niet vol 2 weken niet rijden.. marja als niemand anders er op kan rijden..

_babette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 13:53

misschien dat je is moet gaan longeren dat hoeft ook niet zo heel lang en als je een stapmolen heb doe dat is een keer. je kan ze ook opjagen. en als je een keer wat meer tijd heb doe dan extra lang rijden. dan hoef je de volgenden dag bv. niet te rijden. veel suc6.

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 16:49

HOI,

Ik heb zelf door een slechte rug elke week fysiotherapie en na mijn fysio kan ik een paar dagen niet rijden. Wat ik dan doe is dat ik de ene dag mijn paardje longeer aan de passoa en de andere dag hem vrij geef, zet hem dan lekker los en doe wat freestyle oefeningen met hem. Knipoog

Ik rijd zowieso mijn paard niet ieder dag. Ik rijd 4 keer per week ( vind ik zat). Ik probeer dan 3 dagen dressuurmatig te rijden, heb 2 xper week les, en 1 dag per week een lekkere buitenrit . Longeer 2 keer per week en 1 dag per week is hij helemaal vrij.

Haha!