Lusitana"]
Ik ben helemaal niet op zoek naar meningen. Ik ben verbaasd dat er een verschil is in wat de FEI wil zien en wat er daadwerkelijk te zien is, en ik ben het met de TS eens dat mensen te gefixeerd zijn op de hoofdhouding en onderzoek war dat vandaan komt.
[/quote]het resultaat is een gemiddelde van het getoonde. ter illustratie: net zoals dat een piaffe niet het enige is in de GP, terwijl oa. daardoor invasor wel hoog uit kwam in de OS. daarom zeg ik ook, als jij je paard 100% op alle punten in orde hebt, kom je altijd hoger uit uiteindelijk.
[quote="Lusitana"]
Verder moeten wij ons wel onderwerpen aan de jury, maar we hoeven ons toch niet te onderwerpen aan de willekeur van de jury.
[/quote]jawel. dat heb je nou eenmaal bij een jury sport. accepteer je dat niet, begin er dan niet aan.
[quote="Lusitana"]
en verder even op de man af:SuperPepeijn, ben jij vóór het paard in de krul trekken?
[/quote]hoe kom je in hemelsnaam tot deze conclusie?
[quote="Lusitana schreef:Verder hoeft het allemaal voor jou niet interessant te zijn, maar er zijn toch 931 mensen komen kijken op dit topic, tot nu toe, dus het is voor anderen misschien wel interessant ...
wellicht, ik spreek alleen voor mezelf en niet voor de 931 anderen.
Laatst bijgewerkt door SuperPepeijn op 22-11-04 14:42, in het totaal 1 keer bewerkt