gijsenkim schreef:Ik let eigenlijk nooit op hoe strak of los het zit. Om de kaak tja gewoon normaal, ik zet geen kracht of zo om de neusriem strak te moeten zetten, ik doe m gewoon dicht???? en om de mond....... meestal kan daar gewoon een vingertje tussen......
Als je met kracht een neusriem vast moet maken, denk ik zowizo dat er iets niet klopt.
dat bedoel ik dus ook. Ik doe em gewoon dicht....
Citaat:
Een neusriem hoort zo strak te zitten dat hij niet verschuift, zonder dat ie de boel beknelt. Een aansnoer neusriem vind ik zelf vreselijk mooi, ik vind het alleen een crime om aan te doen.... ik loop altijd te kloetzakken dan

En hoe strak je hem aansnoert.... ligt aan jezelf denk ik, dat het een aansnoer neusriem is hoeft niet persee te betekenen dat je m daadwerkelijk aansnoert
?? wat is er ingewikkeld dan aan die neusriem?
Tja, ik heb ' aansnoer' neusriem, maar snoer em ook niet aan. Ook een belachelijke naam trouwens. Als ze dat ding gewoon een brede neusriem (of wat dan ook) genoemd hadden, had je nu misschien wel geen mens dat als een gek die neusriem zit aan te snoeren, maar hem gewoon vast maken zoals een neuriem gewoon vast gemaakt hoor te worden.
oh jeetje, het zijn wel hele kromme zinnen geworden, ik hoop dat het nog een beetje begrijpelijk is