Is het slecht voor d'r benen??

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 10:35

Goed, hou maar op ViTaMiEnTjUh het is al opgelost (toch?) .

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 10:37

Okkie1 schreef:
De overgang halt-draf maakt je paard attent op de hulp en zorgt voor een snel achterbeen. Maar ook daarvoor dient de aanleuning correct te zijn. Bij die overgang veroorzaak je wel véél minder snel een probleem dan halt-galop of zomaar wat achterwaarts oefenen verkeerd.

Ik ga meestal ook van halt naar draf.
En soms dus ook van halt in galop.
Lachen

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 10:39

Cuddle schreef:
Geen idee of het slecht is, te vaak iets doen is natuurlijk nooit echt goed, zorg voor veel afwisseling! Te zwaar voor je paardje? Neej joh! Echt niet was je nou 75 kilo dan zou ik twijfelen maar nu niet hoor! Als je maar niet te groot bent! als je te groot bent dan kunnen je benen tegen die van haar aan tikken en dat is voor het paard nogal irritant!


Nee, ik doe het niet te vaak, en nu al helemaal niet meer.
Maar, ik tik niet met mijn benen tegen haar benen aan, maar mijn hakken komen wel onder haar buik uit. Dat is met aandrijven nogal lastig.
want dan moet ik om mijn hakken aan te drukken best hoog gaan, want schoppen lijkt me ook geen optie! toch? Knipoog

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 12:43

Marloez schreef:
Nee, ik doe het niet te vaak, en nu al helemaal niet meer.
Maar, ik tik niet met mijn benen tegen haar benen aan, maar mijn hakken komen wel onder haar buik uit. Dat is met aandrijven nogal lastig.
want dan moet ik om mijn hakken aan te drukken best hoog gaan, want schoppen lijkt me ook geen optie! toch? Knipoog

kijk op deze foto kun je toch wel aardig zien dat ik eigenlijk te groot voor haar ben.. Bloos!
Afbeelding