Anoukie"]
[quote="Anoukie"][quote="Okkie1 schreef:
Sjuimpje, er leiden meerdere wegen naar Rome. En de ene trainingsmethode werkt bij persoon 1 beter dan bij persoon 2 maar door je zo op te stellen krijg ik het idee dat je zó overtuigd van eigen kunnen bent dat het helemaal geen nut heeft om dat te vertellen aangezien je toch niks van anderen aanneemt.
Om hier even op door te gaan (zie de vorige pagina voor verslag van hoe ik het aan het oplossen ben), ik denk eerder dat deze zin voor Aqua geldt dan voor Sjuimpje of mijzelf.
[/quote]
Aangesproken voelen?
Het is mijn topic
, dus sta ik in mijn recht om te reageren. Ik ben het eens met Sjuim, oneens met Aqua en jij precies andersom. DAAR reageer ik op. Dus jouw opmerking
, nee sorry maar die slaat kant noch wal.[/quote]
Volgens mij lees je niet goed of begrijp je me niet goed.
Nogmaals nérgens heb ik jou naam gebruikt in mijn reactie op het al dan niet laten werken van een paard aan de longeerlijn met of zonder touwtjes.
Óók heb ik helemaal nérgens iets geschreven over het punt of ik wel of niet eens met Aqua ben. Het ging mij puur en alleen over het longeren.
Dat ik Sjuimpje aanspreek en jij je aangevallen voelt kan ik duidelijk opmaken uit de volgende zin die je getypt had:
Citaat:...ik denk eerder dat deze zin voor Aqua geldt dan voor Sjuimpje of mijzelf.
Dus dat mijn opmerking "kant noch wal slaat" is ook onterecht. Als je je namelijk niet aangesproken voelde dan had je je naam weggelaten aangezien ik helemaal niet op jou doelde!
Dat je reageert is zeker je goed recht, óók daar heb ik niks over gezegd...