Meningsverschil met lesgeefmens :D

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 13:53

ik denk dat het ook verstandig is om een andere instructrice te zoeken, want ik denk dat je zo niet echt verder komt, want dat hoort toch eigenlijk wel bij de basis, en ik denk dat als je nog langer zo blijft rijden, zoals je instructrice het zegt, je over een tijdje een paardje hebt dat niet meer voor je been is, en dan heb je een nog groter probleem want dan gaan de moeilijkere oefeningen ook niet meer makkelijk

succes OK dan!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 13:57

Rockey... In het topic staat al dat ik een andere instructrice ga zoeken. Igor is NU al dood voor het been, en moeilijkere oefeningen... Daar is hij het eerste jaar nog niet aan toe. Ik wil graag meer plezier hebben aan Igor als een paar jaar omdat ik te vlug dingen zou willen...
Geduld hoort bij jonge paarden! Knipoog

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 14:02

sorry hoor ik had die reactie alleen maar geplaatst om je te helpen.

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 22:46

Morgen lekkur je paardjes kijken Lachen

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 23:02

Uhh pony's Haha! en ze zijn helaas niet van mij Tong uitsteken

Ir111

Berichten: 12016
Geregistreerd: 06-04-04
Woonplaats: home is where the heart is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 10:39

essie79"]
[quote="griebels schreef:
Wat denken jullie van dit voorbeeld:
"Ik bedoel het net als autorijden. Je blijft toch ook gas geven om 100 te BLIJVEN rijden. Niet pas gas geven als ie weer terugzakt..." Dit was het voorbeeld van mijn lesgeefmens... Ik moet het er nog maar eens met haar over hebben. Zo wie zo ben ik het niet eens met het schopverhaal, maar miss heb ik haar niet goed begrepen en zij mij niet Verward


kom jij toch met het voorbeeld van de step.
Je zet je af om harder te gaan en dan zet je je voeten op de plank, pas als je weer wilt gas bijgeven, ga je weer meesteppen.
[/quote]

En om nog maar eens een argument aan te dragen wat ik tegen kwam op bokt en werkelijk briljant vind (hulde aan de bedenker! OK dan! ):

'Als ik mijn vriend vraag de afwas te doen en hij staat af te wassen ga ik toch ook niet de hele tijd achter hem staan en roepen: DOE DE AFWAS, DOE DE AFWAS, DOE DE AFWAS! Haha!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 10:54

Ir111"]
[quote="essie79"][quote="griebels schreef:
Wat denken jullie van dit voorbeeld:
"Ik bedoel het net als autorijden. Je blijft toch ook gas geven om 100 te BLIJVEN rijden. Niet pas gas geven als ie weer terugzakt..." Dit was het voorbeeld van mijn lesgeefmens... Ik moet het er nog maar eens met haar over hebben. Zo wie zo ben ik het niet eens met het schopverhaal, maar miss heb ik haar niet goed begrepen en zij mij niet Verward


kom jij toch met het voorbeeld van de step.
Je zet je af om harder te gaan en dan zet je je voeten op de plank, pas als je weer wilt gas bijgeven, ga je weer meesteppen.
[/quote]

En om nog maar eens een argument aan te dragen wat ik tegen kwam op bokt en werkelijk briljant vind (hulde aan de bedenker! OK dan! ):


'Als ik mijn vriend vraag de afwas te doen en hij staat af te wassen ga ik toch ook niet de hele tijd achter hem staan en roepen: DOE DE AFWAS, DOE DE AFWAS, DOE DE AFWAS! Haha!
[/quote]

hahaha Haha! ! moet je denk ik wel opletten dat hij niet begint te bokken en te steigeren Bloos! !

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-04 10:58

Ir111"]
[quote="essie79"][quote="griebels schreef:
Wat denken jullie van dit voorbeeld:
"Ik bedoel het net als autorijden. Je blijft toch ook gas geven om 100 te BLIJVEN rijden. Niet pas gas geven als ie weer terugzakt..." Dit was het voorbeeld van mijn lesgeefmens... Ik moet het er nog maar eens met haar over hebben. Zo wie zo ben ik het niet eens met het schopverhaal, maar miss heb ik haar niet goed begrepen en zij mij niet Verward


kom jij toch met het voorbeeld van de step.
Je zet je af om harder te gaan en dan zet je je voeten op de plank, pas als je weer wilt gas bijgeven, ga je weer meesteppen.
[/quote]

En om nog maar eens een argument aan te dragen wat ik tegen kwam op bokt en werkelijk briljant vind (hulde aan de bedenker! OK dan! ):

'Als ik mijn vriend vraag de afwas te doen en hij staat af te wassen ga ik toch ook niet de hele tijd achter hem staan en roepen: DOE DE AFWAS, DOE DE AFWAS, DOE DE AFWAS! Haha!
[/quote]


Haha die is echt goed! Haha! Schijnheilig

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 17:11

Aparte instructrice heb je.... Constant drijven lijkt mij niet de manier, en idd, als je geen reactie eist (dus bijv. dmv een zweepje), worden ze zo gaar als een pakkie boter, en heb je ze dus binnen de kortste keren zo lam voor je been...
Dressuurzweep erbij pakken, en als ie niet direct reageert op je been bijtikken! Soms worden ze er wel wat heet van, maar het helpt wel!
(met de mijne heb ik nog regelmatig zo'n 'aan het been' sessie. heb in principe weinig problemen dat ze niet aan het been is, maar af en toe moet ze wel eens opgefrist worden)