Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
char_kmbly schreef:Char is volledig op de foto gezet. Rug, hals, benen enzovoort.
Verder mag ik gewoon overal aankomen met m’n hand en borstel.
Ze staat alleen omdat ze erg dominant kan doen naar andere en ze kan wel gwn snuffelen, omdat er 1 draadje tussen zit.
Dierenarts had geen maagzweer gevonden en ziet verder ook niks raars aan dr.
char_kmbly schreef:Char is volledig op de foto gezet. Rug, hals, benen enzovoort.
Ze staat alleen omdat ze erg dominant kan doen naar andere en ze kan wel gwn snuffelen, omdat er 1 draadje tussen zit.
char_kmbly schreef:Hoesten is nu afgenomen. DA vond scan nii nodig omdat ze niet gaapt en dergelijke dus geen maagzweer. Hij vond het ook wel op dominantie lijken ivm dat het opgebouwd is vanaf begin, en ze wel gewoon ontspannen kan lopen als ze eenmaal bezig is. Voor zekerheid laten we bloed nog testen voor allergieën ivm schudden van dr hoofd
Nicky1963 schreef:char_kmbly schreef:Hoesten is nu afgenomen. DA vond scan nii nodig omdat ze niet gaapt en dergelijke dus geen maagzweer. Hij vond het ook wel op dominantie lijken ivm dat het opgebouwd is vanaf begin, en ze wel gewoon ontspannen kan lopen als ze eenmaal bezig is. Voor zekerheid laten we bloed nog testen voor allergieën ivm schudden van dr hoofd
Rare dierenarts. Alsof hij dan zeker weet dat ze geen maagzweer kan hebben....
En wat ook hier gezegd wordt: niet meer op dat dier gaan zitten of anderszins mee bezig zijn. Eerst door een goede dierenarts laten onderzoeken waarom ze doet wat ze doet. Want ze heeft overduidelijk ergens last van. Beterschap met haar!
char_kmbly schreef:Hoesten is nu afgenomen. DA vond scan nii nodig omdat ze niet gaapt en dergelijke dus geen maagzweer. Hij vond het ook wel op dominantie lijken ivm dat het opgebouwd is vanaf begin, en ze wel gewoon ontspannen kan lopen als ze eenmaal bezig is. Voor zekerheid laten we bloed nog testen voor allergieën ivm schudden van dr hoofd
darkadia schreef:Ik heb inmiddels in je andere topic 2 filmpjes gezien. Paard neemt het bit absoluut niet fijn aan. 1e filmpje die jij goed noemt, loopt ze te veel in elkaar en gebruikt haar rug niet genoeg. Je ziet als je goed kijkt ook dat het hol is net achter het zadel. In het 2e filmpje zie ik in het begin inderdaad even een storing, waarbij de met haar hoofd gooit en staart zwiept, duidelijk teken van ongemak, maar daarna met iets meer ruimte voor loopt ze veel meer ontspannen voorwaarts neerwaarts naar de hand toe.
Happy_Hippie schreef:darkadia schreef:Ik heb inmiddels in je andere topic 2 filmpjes gezien. Paard neemt het bit absoluut niet fijn aan. 1e filmpje die jij goed noemt, loopt ze te veel in elkaar en gebruikt haar rug niet genoeg. Je ziet als je goed kijkt ook dat het hol is net achter het zadel. In het 2e filmpje zie ik in het begin inderdaad even een storing, waarbij de met haar hoofd gooit en staart zwiept, duidelijk teken van ongemak, maar daarna met iets meer ruimte voor loopt ze veel meer ontspannen voorwaarts neerwaarts naar de hand toe.
Ik ben het volledig met je eens tevens heb ik de filmpjes ook even bekeken, in de 1e video vind ik ook de handen van de ruiter behoorlijk bewegen(voornamelijk de linkerhand die tegenwerkt).
Ik kan het ook fout zien maar dat was al een dingetje die me gelijk opviel.