Elisa2 schreef:Als ze echt last heeft van de spieren dan is wellicht vitamine e en selenium laten testen/ aanvullen een goede optie.
Bedankt voor de tip!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
proven02 schreef:@linde stiekem hoop ik voor je dat er gewoon wel iets blijkt te zijn voor je, wat zo opgelost kan worden en dan is het goed weetje wel.
Wie weet!
Maar anders komt het ook zeker goed. Heb vaak genoeg verhalen gehoord van paarden die zo extreem verzet tonen op contact met teugel ook stalgenootjes vervolgens worden ze ook door de molen gehaald blijkt er niks te zijn komt het gewoon door verkeerde manier van inrijden oid en na juiste training/ruiter gaat het wel goed.
Elisa2 schreef:Dat hoop ik ook voor je..
Wat mij opvalt van het filmpje is dat ze in een valse knik gereden word, en daarna jouw verhaal met aanleuningsproblemen en foto's erbij. Zou het mij niet verbazen als er iets in de hals/ nek niet lekker (meer) zit.
Kan uiteraard ook puur een trainingskwestie zijn maar een soort kreupelheid vertonen in de overgangen is nooit goed.
Linde99 schreef:[
Inderdaad, er zitten ook blokkades in de hals dus hopelijk helpt de osteopaat. Maar jij bedoelt eerder de gewrichten? Ik vind het wel vreemd hoe dat dan veranderd kan zijn. De foto's zijn gemaakt in maart 2017, daarna is ze vrijwel meteen gedekt en heel af en toe bereden. Daarnaast was de vorige eigenaar meer van de buitenritten met lange teugel. Dat filmpje wat jij bedoelt is van 2013 (toen is ze overigens ook röntgen gekeurd). Maar als het nog steeds niet weg is na de zadelmaker en osteopaat, dan wil ik toch wel een foto maken. (liever niet, want stiekem wil ik het eigenlijk niet weten) Die kreupelheid klopt gewoon niet, ik denk niet dat dit met training te maken heeft. Los en aan de longe doet ze dit overigens niet.
Babootje schreef:Linde99 schreef:[
Inderdaad, er zitten ook blokkades in de hals dus hopelijk helpt de osteopaat. Maar jij bedoelt eerder de gewrichten? Ik vind het wel vreemd hoe dat dan veranderd kan zijn. De foto's zijn gemaakt in maart 2017, daarna is ze vrijwel meteen gedekt en heel af en toe bereden. Daarnaast was de vorige eigenaar meer van de buitenritten met lange teugel. Dat filmpje wat jij bedoelt is van 2013 (toen is ze overigens ook röntgen gekeurd). Maar als het nog steeds niet weg is na de zadelmaker en osteopaat, dan wil ik toch wel een foto maken. (liever niet, want stiekem wil ik het eigenlijk niet weten) Die kreupelheid klopt gewoon niet, ik denk niet dat dit met training te maken heeft. Los en aan de longe doet ze dit overigens niet.
Ik weet niet of ik het had gevraagd, maar Heb je foto's zelf laten maken of inclusief foto's gekocht
Linde99 schreef:Dat gaat sowieso gebeuren jamaar wel pas als is uitgesloten dat het niks lichamelijks is denk ik
Linde99 schreef:Dat dacht ik inderdaad ook! Het is heus niet leuk om haar door die hele molen te halen, naast dat het ook nog eens een hoop geld kost, ben ik ook een beetje huiverig voor de uitslag. Maar ze is het echt helemaal waard. Ik wil niet eens op een paard rijden die zo duidelijk aangeeft dat er wat is