Ik merk ook dat als ik elke dag kom en veel tijd aan hem kan besteden onze band sterker wordt. Hij hinnikt dan bv. als ik aankom.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Nouvel schreef:Ik ben ook wel een beetje van het genre dat ik me afvraag waarvoor je een eigen paard wilt hebben als je maar 1 of 2x in de week kunt of wilt komen...
Ninx schreef:Nouvel schreef:Ik ben ook wel een beetje van het genre dat ik me afvraag waarvoor je een eigen paard wilt hebben als je maar 1 of 2x in de week kunt of wilt komen...
Dat kan hier sowieso niet.... want dan krijgen ze niks te eten en ligt er een himalaya aan poep.... hier is het sowieso 2x pd bal
Straks met nieuwe stalgenoot 1x pd, dat zal wel schelen....
Nouvel schreef:Ik ben ook wel een beetje van het genre dat ik me afvraag waarvoor je een eigen paard wilt hebben als je maar 1 of 2x in de week kunt of wilt komen...
_ENGEL_ schreef:Mijn droom is nog steeds alles in eigen beheer en lekker aan huis. Voorheen stond ik altijd op stallen dat ik zelf moest buiten/binnen zetten en mesten. Bakken met tijd koste me dit en een hoop schuldgevoel als ik hem is een keer eerder moest binnen halen, omdat ik ander smet prive en werk in de knel kwam.
Nu mamma van een 2jarige knul en pony staat volpension waar dan ook echt alles geregeld word. Ik kan met een gerust hart mijn been breken bij wijze van. Ideaal is het! Pony vermaakt zicht prima op de wei en s'avonds word hij weer netjes op stal gezet en worden serieuze wondjes wel opgemerkt.
Ik ga er nog steeds 6 a 7x per week naar toe, maar mijn pony is niet meer afhankelijk van mij alleen.
Moet eerlijk bekennen dat ik me wel druk maak over mijn geplande vakantie in maart. Dan ga ik 10 dagen naar Egypte en ben nog nooit zo lang zonder paard geweest.... Word afzien voor me
Solleke_Noah schreef:Nu ik er nog eens over na denk is mijn schuldgevoel vaak eerder omgekeerddat ik mijn paard wegtrek uit de groep voor een buitenrit of een les, terwijl de rest daar gezellig op de wei staat te vreten. En dat hij dan moet werken voor mijn plezier.