pleiada schreef:Ik denk dat hij meer voor je over hebt dan jij beseft..Sorry als dit wat vreemd overkomt hoor,maar als ik dit allemaal lees voelt het gewoon zo..
Dat komt niet vreemd over. Als ik het gewoon een rotzak van een paard vond wat alles op alles zette om me eraf te wippen, zou ik er de tijd niet insteken. Hij heeft hele goede ruiters (veel beter dan mij) niet op laten stijgen en mij (nog steeds) wel, dat geeft aan dat hij toch op een bepaalde manier mij wel als ruiter accepteert. Maar er is iets, en dat wil ik achterhalen.
Ik zal de da ook vragen naar Lyme. (Dat is toch chronisch?)
) dat het mss toch iets met een gebrek aan respect of vertrouwen te maken heeft, als ik lees hoe moeilijk hij kan zijn en wat hij allemaal heeft meegemaakt?
Maar op deze stal wilde ik ook niet afmelden.
maar als ik hetzelfde toepas op de ruin kom ik niet verder dan in een hoek met een stakend paard. Dus dan Pruts ik maar weer door.
Maar die klik kwam ook omdat hij me aan mn laatste bijrijdpaard deed denken, hij keek me ook op dezelfde manier aan. Nu kan ik geen paards verstaan en geen gedachten lezen en ik ben al helemaal niet van de zweef, maar op een manier alsof ie je echt iets wil vertellen.