Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Sim_ schreef:Ik keek het filmpje via de ipad, hoorde helaas alleen het geluid en had een zwart beeld. Na 20 seconden kerreg ik ook een foutmelding en stopte het filmpje er mee. Straks maar even op de pc proberen.
Coberlina schreef:_Sim_ schreef:Ik keek het filmpje via de ipad, hoorde helaas alleen het geluid en had een zwart beeld. Na 20 seconden kerreg ik ook een foutmelding en stopte het filmpje er mee. Straks maar even op de pc proberen.
Openen in safari dan! Heb zelfde probleem steeds. Maar bovenaan rechts op die drie puntjes klikken, dan op 'openen in safari' en dan lukt het wel
Ik zag wel wat ze 'mis' deed op eerste stukje. Maar ze stuiterde nog wel wat in tweede stukje. Nuja, ik snap wat ze bedoelt alleszins
N0a schreef:Filmpje viel mij ook tegen. Had verwacht dat de 'goed en fout' fragmenten wat langer zouden duren. Nu in die paar seconden kan ik er niet zoveel uithalen. Daarbij zie ik nergens oefeningen die je kan doen om dit te bewerkstelligen. Wat is een challenge zonder oefeningen? Hoe het wel moet weten we allemaal, maar hoe je dat kan bereiken.. daar zou ik graag meer info over willen incl bijbehorende oefeningen. Bijvoorbeeld buikspieroefeningen of oefenen op een yogabal oid.