net wat je zegt , maar toch blijft ze wat te groot maar zolang zij en de pony er nog zin en plezier in hebben is het geen probleem
Lavita330
Geplaatst: 04-01-04 00:07
Hoi allemaal Ik ben de vriendin van Rozet en heb de foto's ook gemaakt. Zelf heb ik niet echt veel verstand of een pony nou in de krul staat of niet maar omdat velen dat zeggen zal dat wel. Rozet weet nu ondertussen ookwel dat hij in de krul loopt en is er ook mee bezig om dat te verbeteren! Verder vind ik haar nog niet echt te groot, maar ze moet niet veel meer groter worden. Ze is nu ook geloof ik opzoek naar een andere pony, waar ze nog lang op kan rijden.
YvonneS
Geplaatst: 04-01-04 11:52
Ja de pony wordt veel te ver achter de loodlijn getrokken en ze is te groot voor de pony. Als ze wil dat de pony het leuk blijft vinden moet ze gewoon dr handen een halve meter naar voren steken en van die mond afblijven! Dit is namelijk geen rijdenmaart ik vind het ruk en pluk werk!
Apple
Geplaatst: 04-01-04 13:44
Zo ondertussen is wel duidelijk wat er van de foto's gevonden wordt. Het valt me ook op dat het commentaar steeds minder netjes wordt. Geef aub commentaar op een manier zoals je het zelf ook wilt ontvangen. Anders gaat dit topic op slot.
Claudia19
Geplaatst: 04-01-04 22:28
ik geef geen commetaar dat is er genoeg en ik kan het zelf ook niet perfect dus... maar ik vind dat je een hele leuke pony heb en ik ben ook te rgoot voor kimmy (voor het gezicht dan) maar als jij en je pony plezier hebben dan is het toch goed???
marloezzke
Geplaatst: 05-01-04 13:52
ik vind het jammer om te zeggen, maar ben het helaas met de meeste hier eens, ik zie hier totaal geen aanleuning, een aanleuning moet door het lijf zijn, dat is hier niet, hier word slechts de nek kaak, afgebogen met veel spaning.
ik denk dat je bij jezelf aan het gevoel moet werken hoe je een goede aanleuning kunt rijden.
ik zou een goede instructeur zoeken en met hem of haar daar aan werken.