Lui_ schreef:Hoi Fleur,
Weet je wat ik nou echt heel leuk vind om te lezen? Dat je niet op wil geven en erg veel om je paard geeft, en dat vind ik geen penny gedrag! Wat ik ook leuk vind om te lezen is dat je juist ook plezier hebt om met je paard om te gaan en nu nog wilt leren rijden, geweldig toch (en ook lieve vriend dat ie je een paard geeft hihi)
Een jaar rij ervaring is natuurlijk erg weinig, en je kan niet van jezelf verwachten dat het allemaal goed gaat en je het allemaal kan! Door veel te oefenen en te lessen, die je zo te lezen hebt, kom je er ook wel. Het duurt misschien wat langer, maar dat mag de pret niet drukken?
Ga gewoon ook veel lezen op bokt en internet, kijk desnoods filmpjes en foto's van andere. Ook daar kun je het een en ander van leren. En ga gewoon lekker les rijden met je paardje, en dan komt het allemaal wel goed. Geef je zelf de tijd om het te leren!
En ook ik ben wel benieuwd naar een foto van je knappe paard!
Succes!
Thanks

Zal ik zeker doen!
euch Foto. tja, ik probeer al een tijdje de foto te uploaden, maar hij blijkt te groot te zijn.
'Maar ik werk eraan en ik beloof snel een foto van mijn ontzettende knappe knul te posten
)

) heb gehad, is dit dus toch heel anders.