Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
simsalakim schreef:maajjkee schreef:Annickkii, ik heb het bloed niet laten testen , had het ook ergens gehoord en toen maar geprobeerd en het helpt mij enorm.
Ik begreep ook dat magnesium bijvoeren geen kwaad kan...dus je kan het altijd proberen en als je geen verschil merkt gewoon stoppen.... Geef het wel even een min. een weekje de tijd!

ik ga het gewoon lekker proberen. een zeiltje heb ik ook wel liggen, balkje er bij en we zijn een heel end! 
nadjajump schreef:Wij hebben het uiteindelijk maar geaccepteerd dat haar tempo nu eenmaal zo hoog ligt, en dat ze nooit een superdressuurpony zal worden. Was ook nooit de bedoeling met haar dus dat komt goed uit. Pony rijdt nu met mijn broertje 1 keer per week in de dressuurles en de rest buiten of wat springen, en dat gaat hardstikke goed zo! Ook in de les is ze nu al veel minder druk als eerst, maar dat snelle gaat er denk ik nooit helemaal uit.

Carmy81 schreef:Yep, in de achterhand sterker maken, zodat ze gaan dragen in plaats van stuwen.... En dan krijg je meer tempo-controle en kunnen ze ook makkelijker stappen
Succes met de pionnen... Wij hebben alleen balken en hindernissen op stal, geen pionnen. Vind ik jammer, zou inderdaad een goede oefening zijn..
Tot later !!
!!!