brighteyes85 dat is wel fijn! Dan kan je ook zeggen als je een keer geen zin hebt ik ga even tutten en verder niet. Denk dat dat ook wel veel scheelt als je niet teveel moet. Kan je daar snel terecht?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Schijnt een heel spektakel te geven als ze s ochtends de wei in mag haha. Maar goed ik ben blij dat ze weer plezier heeft en ik merk ook dat ze mij ook weer leuker vind. Bij dr oude stal bleef ze nog wel eens ongeïnteresseerd achter in de stal staan, nu staat ze te bateren als ik niet snel genoeg bij dr ben. Heel verschil dus! Doe het wel rustig aan en wil niet meteen weer alles oppakken, als het te slecht weer is is het ook niet erg dat ik niet kan rijden want ze komt toch veel in de wei.
ze kijkt wel naar dingen maar de spanning en het opzij springen en in verzet komen lijken wel verdwenen te zijn
omdat de bak erg slecht is zal het de komende tijd wel een beetje zo doormodderen (letterlijk en figuurlijk) maar dat vind ik niet erg, zolang er maar ontspanning in zit.
).
Inja maakt het gelukkig niets uit die baggert lekker door (eigenlijk heb ik een heel stoer paard!) wat een beetje weidegang en een massage wel niet kunnen doen
)
Veel succes!
Het is gewoon een kwestie van weten wanneer en waarom je het doet. Als je dat weet ben je al de helft verder. Ik ben bijvoorbeeld bang om te falen, dus ik zal wat minder moeilijk moeten doen als het een keer niet zo gaat als ik wil dat het gaat.
op de veluwe en in de achterhoek weet ik zat instructeurs te vinden. Misschien weet iemand op je nieuwe stal wel een fijn iemand.
Nee niks voor mij, ben een control freak 
de druk om naar wedstrijden te gaan is daarmee ook weg hoop dat dat helpt. Verder heel herkenbaar!