Met elastiek rijden (?)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 11:13

Citaat:
als je een paard met slof enzo rijd is hij egt niet blij van binnen denken julie wel

staat jouw paard te juichen als je opstapt??? Word ie daar vrolijk van van binnen????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 16:42

Als je net zo netjes rijd als dat je typt, krijg ik toch medelijden met je paard Tong uitsteken

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 18:12

Houden we het nog even bij de vraag lieftallige bokkertjes.
Voordat dit topic helemaal de verkeerde kant op gaat Schijnheilig

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 21:03

ja mijn paard staat bijna te trappelen, hij vindt er niks aan om vakantie te hebben ( nee ik spreek geen paarden taal hoor zoiets merk je gewoon aan je paard ) hij vindt het echt saai om een hele week alleen maar in de wei te staan en 's nachts op stal, en echt waar hij vindt het heerlijk om te werken niet altijd maar vaak wel.

als je je paard eerlijk rijdt, heeft het paard geen hekel aan werken.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 21:03

ja mijn paard staat bijna te trappelen, hij vindt er niks aan om vakantie te hebben ( nee ik spreek geen paarden taal hoor zoiets merk je gewoon aan je paard ) hij vindt het echt saai om een hele week alleen maar in de wei te staan en 's nachts op stal, en echt waar hij vindt het heerlijk om te werken niet altijd maar vaak wel.

als je je paard eerlijk rijdt, heeft het paard geen hekel aan werken.