Lotus83 schreef:nou ja, daar zeg je wel wat.....
in de afgelopen 2 maanden ben ik mijn stiefvader verloren, hebben mijn vriend en ik een huis gekocht waar we nu heel druk mee zijn, ben ik mijn baan verloren en ben ik ook nog bezig mijn studie af te ronden.
maar ook in de afgelopen 2 maanden heeft ze een goede periode gehad
Het kan zijn dat jouw paard je heel erg spiegelt. En dus ook je stress spiegelt. Of jouw stress voor je opsponst, als ze heel gevoelig is wil ze er voor jou zijn en op jou passen. En dat kan verregaande gevolgen hebben, ook voor haar gedrag. Dat gedrag kan wel eens helemaal niets te maken hebben met je tuig of wat dan ook, of met je rijkunsten. Heb er helaas ervaring mee met mijn eigen paard. Ik kom weer in balans = zij komt weer in balans. Is heel lastig, maar ook heel mooi ergens, want je wordt met de neus op de feiten gedrukt. En misschien is je dat te zweverig, nou kan je vertellen dat ik verre van zweverig ben, nooit geweest ook, totdat ik vast zat met mijn paard, iemand bij mij kwam die energetische therapie doet en daarna begon het beter te gaan, gingen we steeds stapjes vooruit. Maar goed, vragen stellen mag per PB, als je wilt.